Supportforum

ZX10R 2019 ECU för Riecol-åtgärder

moto seasonmoto season Inlägg: 7Verified User

Artikelnummer 21175-1432 Detta är ett fordon som har fått sin ECU-omskrivning i Japan på grund av en Kawasaki-återkallelse. Jag använder FTECU för första gången, men fortsätt till licensköpskärmen Uppgifterna som visas på platsen där ECU är läs blir ECU ???????? och kan inte fortsätta omedelbart.Onvända licenser finns kvar på hemsidan Låt mig veta lösningen

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vilket kit använder du? Vad är det felmeddelande du ser?

  • moto seasonmoto season Inlägg: 7Verified User

    FTECU -4P Bench Flashing Kit TYpe5 Felmeddelande när du skriver till ECU du inte har en licens Vill du köpa en licens? Visas och licensinköpssidan visas. Min licens är fortfarande kvar och om du klickar på licensen en del av sidan utan historik, kommer ett e-postmeddelande att visas, så om du anger din e-post kommer du att se framgång. I tuning-sviten, om du trycker på registreringssidan när du uppdaterar e-posten, kommer den att stanna en stund och en obehörig åtkomst fel eller anslutningsfel visas och du blir ombedd att kontakta support.Om du klickar på registreringssidan på inloggningsskärmen för inställningssvit kommer ett fel att uppstå oavsett om du har en adress eller lösenord. Stämningssviten öppnas utan problem på inloggningssidan Var det någon skillnad i proceduren? Ge mig en lösning

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Klicka inte på knappen "Registrera", vänligen klicka på "Logga in".

  • moto seasonmoto season Inlägg: 7Verified User

    Tack så mycket för att du kontaktar mig. Du kan logga in och läsa ECU, men du kan inte se innehållet i ECU: n. Jag laddade ner artikelnummerfilen för min ECU, redigerade den efter min smak och klickade sedan på Skriv till ECU.Jag gör har inte den här licensen.Det kommer att visas Klicka Ja för att gå till licensinköpssidan Är min licens inte som en ECU för detta fordon? Licensnumret är B277F6A9 Trevligt att träffa dig

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag mailade dig om frågan, svara mig där. Tack, Jason A.

  • moto seasonmoto season Inlägg: 7Verified User

    Hej Min flash-melodi har inte gått framåt ännu Jag försökte den på 4 Win 10-datorer, men jag har ingen licens. Vill du köpa en licens? Kommer jag inte ens att kunna installera tuning-sviten på XP eller Vista Låt oss veta hur undersökningen fortskrider

  • moto seasonmoto season Inlägg: 7Verified User

    Hej Efter det, när jag skickade data för det olika artikelnumret samma år lyckades blixten. Jag bekräftade att det var de ursprungliga uppgifterna och inaktiverade de som inte är i de japanska specifikationerna och det fungerade bra. 21175- 1432 (JP) → 21175-1435 (US) Uppdatera 21175-1432 Tack så mycket

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag är förvirrad över vad du försöker säga. Kan du snälla utarbeta? Tack, Jason A.

  • moto seasonmoto season Inlägg: 7Verified User

    Jag tror att den japanska styrenheten innehåller huvudnyckelinformationen för startspärr individuellt. Därför tror jag att data kommer att krävas individuellt för varje produktnummer. Det fanns en artikel i USA-artikelnumret som skulle kunna låsa upp denna information. Jag tror att 21153-1432 behöver så många filer som det finns ECU: er. Jag tror att endast den person som skickade in den först kan skriva

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag förstår vad du försöker säga nu även om det inte borde vara fallet. Blinkade du din ECU med den amerikanska filen då och tog bort startspärren, då fungerade det inget problem? Tack, Jason A.

  • moto seasonmoto season Inlägg: 7Verified User

    Det finns ingen avvikelse i mätarens display och körförhållande.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Så det verkar fungera helt bra då? Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.