Helpforum

PC-brandstofimport

jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

Kan pc-brandstofimport niet laten werken. Ik krijg steeds de foutmelding "ongeldige x-asgegevens gevonden".

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Het pc-bestand is beschadigd, daarom verschijnt de foutmelding.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    Ik heb 4 verschillende pc-kaarten geprobeerd en 3 verschillende afbeeldingen hetzelfde gebeurt. Hoe los ik het op?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, er is iets gebeurd waarbij de pc-brandstofimport niet meer werkte. Ik weet niet zeker hoe dat is gebeurd, maar ik heb het nu voor je opgelost. Bedankt, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    Er veranderde niets aan mijn kant en deed nog steeds precies hetzelfde.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, je moet de software opnieuw opstarten en beginnen met een gloednieuw bestand van de tuning suite-software om de oplossing te krijgen. Bedankt, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    Lukt nog steeds niet. Ik heb een vriend het op zijn computer laten proberen en het werkt ook niet voor hem. Hij zei dat ik de pc-kaart gewoon moest kopiëren en plakken en op die manier moest toepassen. Ik heb liever dat het werkt zoals het hoort.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, welk onderdeelnummerbestand gebruikt u? Bedankt, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb het net opnieuw getest met een 2S3-8591A-00-bestand en het werkte weer geen probleem voor mij. Ik begon met een stockbestand en downloadde een PC Fuel-kaart van de Dynojets-website. Bedankt, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    Alle Amerikaanse versies onbeperkt en op voorraad. Ik kan geen generieke flitser van dynojet gebruiken. Misschien is dat het probleem dat ik automatisch afstemmen heb gebruikt om een aangepaste kaart te maken.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    Oh en ik kan ook geen linkmaps laten werken, neem gewoon een rode cirkel met een lijn erdoorheen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, U doet waarschijnlijk iets verkeerd of gebruikt een verkeerd pc-bestand, want het werkt 100% prima voor mij. Als ik uw probleem niet opnieuw kan maken, kan ik u op geen enkele manier helpen. Als ik volgende week weer op kantoor ben, kunnen we proberen een tijd in te stellen waarop ik op afstand naar je computer kan kijken en kijken wat er aan de hand is als je wilt. Bedankt, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    Ja dat zou geweldig zijn! Kun je me een e-mail sturen als je beschikbaar bent? dank u

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik ben nu weer op kantoor en zal je een e-mail sturen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.