Helpforum

Hoog toerental bij nul gas

dviroth@gmail.comdviroth@gmail.com Berichten: 6Verified User

Nadat ik naar de onbeperkte kaart flitste, is mijn stationair toerental bij 0 gaspedaal ongeveer 3400 en tot 3800, wat extreem snel is en geen redelijke hulp met wat ik moet aanpassen ???

Comments

  • dviroth@gmail.comdviroth@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Nog hulp jongens? mijn motor liep probleemloos soepel voordat de flitser ging ik moet gewoon weten hoe ik het stationair toerental moet afstellen door aan de koppeling te trekken, verhoog ook het toerental boven de 4.000 het is niet redelijk ..

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt August 2020

    Hallo, welk ECU-onderdeelnummerbestand heeft u gebruikt? Maak ook een lijst van alle nummers op de sticker van uw ECU. Bedankt, Jason A.

  • dviroth@gmail.comdviroth@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Ik ben momenteel niet naast de motor, maar ik heb de 2016 eu onbeperkt gebruikt, het is 1118 aan het einde van ik herinner het me goed en het is hetzelfde als de sticker die ik ook op mijn ecu heb ... Ik heb het juiste bestand gebruikt zoals alle gidsen en ik heb alles goed gedaan ... Ik heb morgen wat meer tijd Ik upload foto's van de stickers en het ecu-bestand dat ik heb gebruikt ...

  • dviroth@gmail.comdviroth@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Van wat ik nu doormaak is frustrerend ... ik heb het probleem niet opgelost sinds het begin van de post, dus mijn fiets staat gewoon in de hoek en claimt stof ... na het lezen van veel berichten op internet het lijkt iets te maken te hebben met de synchronisatie van het gasklephuis ... nu kan ik gewoon niet begrijpen hoe alleen een flits het gasklephuis niet meer synchroon heeft gemaakt als het een gloednieuwe fiets is ... 2018 van wat ik lees op forums die ik moet kopen een speciaal gereedschap 800$ voor Kawasaki om het gasklephuis te synchroniseren, zodat het normaal werkt en het veel tijd en moeite zou kosten. Als je een oplossing voor mijn probleem hebt, neem dan contact met me op zodra je dit hebt gelezen ... Ik ben zo teleurgesteld na slechts een onbeperkte flits die correct is gedaan en controleer het juiste bestand volgens het overeenkomende nummer op mijn ecu mijn fiets is nu niet berijdbaar. Neem dan contact met mij op !!! 🙏🙏🙏

  • bell_boy@hotmail.combell_boy@hotmail.com Berichten: 3Verified User

    Waarom flasht u het niet terug naar het voorraad-ECU-bestand? Kijk of dat de hoge idle corrigeert. Het klinkt alsof de instellingen voor inactief opwarmen zijn uitgeschakeld in het bestand waarmee u hebt geflitst.

  • dviroth@gmail.comdviroth@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Nadat ik met succes naar de voorraad op het programma heb geflitst, knipperen de vermogensmodi en het hoge toerental verandert niet ...

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt September 2020

    Er is mechanisch iets mis met uw fiets. Het voorraadbestand zou inactief zijn bij normale OEM-instellingen. Mogelijk hebt u een inlaatlek of iets zorgt ervoor dat uw gaskleppen volledig sluiten.

  • dviroth@gmail.comdviroth@gmail.com Berichten: 6Verified User

    dus hoe kun je uitleggen dat de motor voor het flitsen prima liep zonder enige problemen ... maar na de flits werd het gewoon gek na elke stap goed te hebben gedaan, inclusief het kiezen van het juiste bestand voor mijn ecu volgens de nummers erop. ..

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    Op mijn fiets (vmax) in de 1% gashendel moet ik 0% zetten of hij loopt veel stationair. Ik weet niet zeker of het hetzelfde werkt met die van jou.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    Gebruik in principe de standaard gasklepinstellingen voor inactief en gebruik daarna de onbeperkte instellingen hoger. Als dat ergens op slaat. Ik hoop dat het helpt, maar waarschijnlijk niet hetzelfde, maar iets om naar te kijken.

Meld je aan of registreer je om te reageren.