Tukifoorumi

Korkea kierrosluku nollakaasulla

dviroth@gmail.comdviroth@gmail.com Viestejä: 6Verified User
sisään ZX 10

Kun olen välähtää rajoittamattomaan karttaan, tyhjäkäynnin kierrosluku 0-kaasulla on noin 3400 ja enintään 3800, mikä on erittäin nopea eikä ole kohtuullista mitään apua siihen, mitä minun täytyy säätää ???

Kommentit

  • dviroth@gmail.comdviroth@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Onko mitään apua? pyöräni käyi sujuvasti ilman mitään ongelmia ennen salamaa. Minun on vain tiedettävä kuinka säätää joutokäyntinopeutta vetämällä kytkintä myös nostaa kierroslukua yli 4000, se ei ole kohtuullista ..

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User
    muokattu August 2020

    Hei, mitä ECU-osanumerotiedostoa käytit? Listaa minut myös kaikista ECU-tarran tarroista. Kiitos, Jason A.

  • dviroth@gmail.comdviroth@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    En ole tällä hetkellä pyörän vieressä, mutta käytin 2016 eu: ta rajoittamattomasti, se on 1118 lopussa, että muistan oikein ja se on sama kuin tarra, jolla minulla on myös ecu ... Käytin oikeaa tiedostoa kuten al oppaat ja tein kaiken oikein ... Minulla on vielä vähän aikaa huomenna, ladan kuvia tarroista ja käyttämästäni ecu-tiedostosta ...

  • dviroth@gmail.comdviroth@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Se mitä nyt käyn läpi, on turhauttavaa ... en ole korjannut ongelmaa postituksen alusta lähtien, joten pyöräni istuu vain nurkassa väittäen pölyä ... lukemisen jälkeen paljon viestejä Internetissä vaikuttaa siltä, että se liittyy kaasun rungon synkronointiin. Nyt en vain ymmärrä kuinka vain salama sai kaasuvipu rungon synkronoimatta, jos se on aivan uusi pyörä ... 2018 mistä luen foorumeilla, jotka minun täytyy ostaa 800$-erikoistyökalu Kawasakiin vain synkronoimaan kaasuvipu, jotta se toimii normaalisti ja vie paljon aikaa ja vaivaa. Ole hyvä ja ota minuun yhteyttä, kun sinulla on ratkaisua ongelmaani heti, kun olet lukenut tämän ... Olen pettynyt vain rajoittamattoman salaman jälkeen, joka on tehty oikein, ja tarkista oikea tiedosto vastaavan numeron mukaan ecumme pyörässäni on nyt un ridable. Ota minuun yhteyttä !!! 🙏🙏🙏

  • bell_boy@hotmail.combell_boy@hotmail.com Viestejä: 3Verified User

    Miksi ei salata sitä takaisin varastossa olevaan ECU-tiedostoon? Katso, korjaako tämä korkea tyhjäkäynti. Vaikuttaa siltä, että lämpenemisen tyhjäkäynnin asetukset ovat poissa käytöstä tiedostossa, jossa vilkutat.

  • dviroth@gmail.comdviroth@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Kun ohjelmiston varastossa on onnistunut vilkkua, virrankulutuksen tilat vilkkuvat eikä korkeat kierrosluvut muutu ...

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu September 2020

    Pyörässäsi on jotain vikaa mekaanisesti. Varastotiedosto olisi tyhjäkäynnillä normaaleissa OEM-asetuksissa. Sinulla voi olla imuvuoto tai jokin aiheuttaa kaasulevyjen sulkeutumisen kokonaan.

  • dviroth@gmail.comdviroth@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    so Kuinka voit selittää, että ennen polkupyörän vilkkumista se toimi hyvin ilman minkäänlaisia ongelmia ... mutta salaman jälkeen se vain meni hulluksi sen jälkeen, kun tein jokaisen askeleen oikein, mukaan lukien valitsin oikean tiedoston ecuelleni sen numeroiden mukaan. ..

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User

    Pyörälläni (vmax) 1%-kaasuläpässä minun on laitettava 0% tai se on tyhjäkäynnillä. Etkö ole varma, toimiiko se samalla tavalla kuin sinun.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User

    Käytä periaatteessa varastokaasun asetuksia tyhjäkäynnillä ja käytä sitten rajoittamattomia asetuksia korkeammalla sen jälkeen. Jos sillä on järkeä. Toivottavasti se auttaa, mutta ei todennäköisesti sama, mutta jotain tarkasteltavaa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.