Tukifoorumi

2015 R1 löysät Autoblipper / QS -johtosarjat

flashtune.konto@gmail.comflashtune.konto@gmail.com Viestejä: 10Verified User
sisään R1

Hei. Olen käyttänyt uutta tyyliä yhden Autoblipper / QS: n vuoden ajan 15 R1M: lläni. Nyt olen joutunut ongelmiin, joita monilla muilla on ollut, ja valjaiden urososassa on huonoja liittimiä, jotka tulevat AB / QS-kytkimestä. Olen korvannut valjaiden molemmat puolet uudella kierrätyksellä, juotettu alkuperäiseen valjaaseen ja asettanut isommat kiinteät liittimet. Nyt kysymys: Minulla on silti trubbleja blipperin ja QS: n avulla, ja luulen, että olen saanut yhden niistä päätteet väärässä. Voisitko toimittaa minulle valjaiden kaavion 4-nastaisesta liitännästä kytkimen avulla? Sitten voin vain järjestää väärät liitännät uusiin pistokkeisiin. Sillä tavalla minun ei tarvitse lähettää mitään takaisin teille, ja voin saada QS / AB -sovelluksen valmiiksi ja käyntiin toivottavasti hetkessä :) Kuvan ottaminen FTecu-alkuperäisistä liittimistä, jotka tulivat itse


Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lähetä minulle kuva siitä, mitkä QS-anturisi värijohdot ovat yhteydessä mihin QS / AB-johtosarjan värijohtoihin. Kiitos, Jason A.

  • flashtune.konto@gmail.comflashtune.konto@gmail.com Viestejä: 10Verified User
    muokattu August 2020

    Kiitos vastauksesta! :) Paras mitä voisin tehdä nyt, koska pyörä on pysäköity muualla kuin tällä hetkellä. 🤔 Tulevatko siniset johdot OEM-liittimen maadoituksesta? Entä vihreä johdotus menee naispuoliseen osaan? + 5 V? Kiitos, :)

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kaikki näyttää olevan kytketty kunnolla. Ainoa ero olisi, mihin vihreään johtoon mustat ja punaiset johtimesi menevät. Se riippuu PUSH- tai PULL-muutoshahmoistasi. Punainen johdin on sinun PUSH-johtosi ja musta johdin on sinun PULL-johtosi. Kiitos, Jason A.

  • flashtune.konto@gmail.comflashtune.konto@gmail.com Viestejä: 10Verified User

    Kiitos vastauksesta. Sitten on huomenna seuraavan vaihdevarren säätö ja joitain testrunoita. Toivottavasti tämä korjaa ongelmani! Kippis, Robin

  • flashtune.konto@gmail.comflashtune.konto@gmail.com Viestejä: 10Verified User

    Hei Jason, Ive on tehnyt tientestauksia ja testauksia diag-moodin koodilla 86. Blipperi toimii virheetömästi, mutta QS ei toimi. Koodi 86 meni pois päältä kupilliseen kertaa, kun pulssi vaihdevipua, mutta sitten ei mitään. Kokeiltu erilaisia kulmia, mutta minusta on vaikeaa saada hyvä 90 ° sekä ylöspäin vaihdekorussa että alas vivussa. Mielestäni vaihdevarsin pituus on vähän lyhyt. Joka tapauksessa ei usko, että on ongelma, koska QS ja Blipper ovat toimineet hyvin aikaisemmin. Huomaa, että minulla on ollut joitain simfoniseja QS: n kanssa, jotka eivät ole siirtyneet hyvään aikaisemmin. Tästä syystä tutkittiin valjaita ja löysit vanhasta tulevia nastaita. ajatuksia? Kiitos, Robin

  • flashtune.konto@gmail.comflashtune.konto@gmail.com Viestejä: 10Verified User
    muokattu August 2020

    Näyttää siltä, miltä se näyttää nyt. Keltainen johdotus juotetaan anturin vihreään tuloon. Voit myös nähdä anturin S / N. Maby, voisitko kertoa, onko tämä virheestä? (ilmeistä, että jokin QC on jättänyt huomiotta, koska nastat tulivat urosliittimistä) 🤷‍♂️

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Oletko testannut itse QS-anturisi jatkuvuuden? Nykyinen asennuksesi näyttää olevan STD-muutoskuvio, joten jos blipperi toimii, tiedämme, että PUSH-toiminto toimii anturillasi. PULL-toiminto voi kuitenkin olla ongelma. Diag-tilassa 86 testaamalla anturin PULL-puolta saadaanko se koskaan lukemaa? Muista, että Diag Mode 86 -testi testaa vain QS: n, joten anturin molempia puolia testattaessa johdot on vaihdettava. Kiitos, Jason A.

  • flashtune.konto@gmail.comflashtune.konto@gmail.com Viestejä: 10Verified User
    muokattu August 2020

    Olen tietoinen siitä, että diag 86 testaa vain yhden tavan. Sain katkokset lukemasta "pois" "päälle", kun testataan PULL (QS) tänään, niin ei mitään. Yritettiin vaihtaa tulppia edestakaisin, kytkei sytytysvirta pois päältä ja uudelleen diag-tilaan, mutta silti ei saanut sitä näyttämään uudelleen "päällä" PULL (QS) -liikkeessä. Yritin myös eri kulmissa vaihderuuviliitoksella . Minusta näyttää siltä, että QS-kytkin oli juuri kuolemassa, ja nyt lopultakin. Voin testata sen jatkuvuuden perjantaina, kun pääsen kotiin autotalliini ja työkaluihini 🙂 Kiitos,

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Ok, tee jatkuvuustesti minulle, kun olet kotona. Tarvitsen todennäköisesti sinun lähettävän anturin meille. Kiitos, Jason A.

  • flashtune.konto@gmail.comflashtune.konto@gmail.com Viestejä: 10Verified User

    Hei, olen testannut liittimien jatkuvuuden, en saanut yhtään lukemaa PULL (QS) -liikkeestä. Vain tasainen 3M ohmin PUSH (vilkku) -liike osoittaa oikosulkua aktivoituna ja ovat toimineet virheetömästi tänään 450 km: n matkalla. Aion tarkistaa juottamiseni valjaissa samoin kuin päätteinä, mutta olen 99.99% varma, että ne ovat vakaat, koska työskentelen teollisuusmekaanikkona ja merenkulun suunnittelijana. 🙂 Voinko testata jotain muuta? Jos minun on lähetettävä se takaisin sinulle, onko väliä, että olen leikannut anturin valjaisiin? Kysyn vain, jos siellä on joitain "politiikkoja", jotka minun on oltava tietoisia. Kiitos, Robin J

  • flashtune.konto@gmail.comflashtune.konto@gmail.com Viestejä: 10Verified User

    Tein testin, ja luulen voivani vahvistaa, että QS on kuollut. Mitä nyt? Terveisin, Robin

  • flashtune.konto@gmail.comflashtune.konto@gmail.com Viestejä: 10Verified User

    Päivitys 5. syyskuuta 2020, jolloin viimeinen ratsastukseni oli. (olen töissä merellä nyt) Olin ratsastamassa, ans laskeutuu pyörällä. Yhtäkkiä rintakuva toimi, mutta QS ei .. the Anturissa on jotain vikaa, koska se toimii nyt satunnaisesti yhteen suuntaan tai molempiin suuntiin, mielialasta riippuen ... Nyt Jason, voitko vastata siihen, kuinka uudelleenkäynnistys prosesure tulee olemaan? Ostin FTecu -tuotteita 3000 dollaria viime vuosina, joten on turvallista sanoa olevani uskollinen asiakas teille. Joten voisimmeko ratkaista tapaukseni täällä ennen talven saapumista Norjaan? Terveisin, Robin

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Robin, Toimita anturi takaisin meille heti, niin testataan se sinulle. Jos se havaitaan vialliseksi, lähetämme sinulle uuden anturin ilman ongelmia ja maksamme palautuspalautuksen sinulle takaisin. Lähettäkää osoitteeseen: FTECU INC 1010 N Batavia St STE J Orange, CA 92867 Lisää laatikkoon huomautus, jossa selitetään tilanne varmistaaksemme, että se saapuu oikealle henkilölle, jos en ole toimistossa (kuten tavallisesti) saapuessani. Kiitos, Jason A.

  • flashtune.konto@gmail.comflashtune.konto@gmail.com Viestejä: 10Verified User

    Hei Jason Olen ollut offshore-työpaikalla tähän asti ja vain kirjautuneena sisään sanomaan, että lähetän sensorin + valjaat huomenna. Ystävällisin terveisin Robin AJ

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, pidämme silmämme täällä! Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.