Helpforum

voelt weinig kracht

trentjarvis89@gmail.comtrentjarvis89@gmail.com Berichten: 2Verified User

Hallo, ik heb zojuist mijn ecu in kaart gebracht met uw onbeperkte kaart en ik vroeg me af met welke wijzigingen het werkt of waarmee het rekening houdt? Ik heb een Yamaha Mt-09 uit 2019 en het enige wat ik er qua prestaties aan heb gedaan, is een volledig titanium uitlaat. En als het er toe doet, is de AIS ook verwijderd. Ik vraag het alleen omdat toen de fiets met de voorraadmapping was, het een koppelmonster was en nu na de flits lijkt het vrij laag op koppel. ik verontschuldig me bij voorbaat als ik iets voor de hand liggend heb gemist, bedankt ps. Ik zag dat er een Graves-uitlaatkaart in de map van de derde partij stond, maar het leek erop dat sommige kaarten ontbraken die de andere deuntjes hadden. Er staat ook dat het alleen voor modellen tot 2017 is, ook al komen de cijfers overeen.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, onze Unrestricted-bestanden zijn gemaakt rond een fiets met een volledig uitlaat- en luchtfilter. Ze zijn een goed startbestand, maar werken mogelijk niet bij elke toepassing. Als het onderdeelnummer overeenkomt met het Graves-bestand met uw ECU, flash dat bestand dan in en kijk of u verschillen opmerkt. Bedankt, Jason A.

  • trentjarvis89@gmail.comtrentjarvis89@gmail.com Berichten: 2Verified User

    dank je, ik zal dat nu proberen

Meld je aan of registreer je om te reageren.