פורום תמיכה

רישיון זה כבר אינו במצב שמיש, אנא צור קשר עם התמיכה

kev.fu1000@gmail.comkev.fu1000@gmail.com הודעות: 4Verified User

'שלום בשביל קצת רקע זה הפלאש הראשון שלי ב- ecu וזה ב 2015 fz 07 2rc-8591a-00. הצלחתי לעבור ולהרשים רישיון לסביבה, ליצור את המנגינה ולכתוב את המנגינה. לאחר סיום הכתיבה של התוכנית, היא העבירה את הסטטוס לסטטוס: אימות התוכנית. נתתי לזה לאמת יותר משעה וחצי ונראה שזה לא עושה כלום. הסתכלתי בפורום ולא ראיתי נושאים דומים בפורום והיום הוא יום שבת כך שהתמיכה לא הייתה פתוחה אז החלטתי לסגור את החלון ולנסות שוב את הכתיבה. במהלך ניסיון לכתוב את ecu כתוב "לא נמצא ecu רשום. האם תרצה לרכוש רישיון עבור ecu זה?". אם אני מנסה לקרוא את ה- ecu כתוב "רישיון זה כבר לא במצב שמיש, אנא צור קשר עם התמיכה." ואחריו "סטטוס: נכשל: ECU נמצאת בבעלות משתמש אחר." האם יש למישהו עצה לפני שאני מתקשר לתמיכה ביום שני ברגע שהם נפתחים?

הערות

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    אנא אל תיצור מספר פוסטים באותו נושא. יש לך תשובה בפוסט הקודם שלך.

  • puttedixi@hotmail.computtedixi@hotmail.com הודעות: 7Verified User

    קיבלתי את ההודעה הזו (ראו תמונה) כשניסיתי לעשות את מפת ה- Trim Active Tune. יש רק אפסים גם במפה. מה רע ומה עלי לעשות?


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    הי, זה נראה כאילו משהו גרם לרישיון שלך לעבור למצב "ניסיון". איפסתי את הרישיון עבורך ותצטרך לעשות שוב הבזק מלא של ה- ECU. תודה, ג'ייסון א.

  • puttedixi@hotmail.computtedixi@hotmail.com הודעות: 7Verified User


    ! התקשרתי אליכם לפני כמה ימים והייתם אמורים להפעיל מחדש את הרישיון שלי או משהו כזה, אבל עדיין יש לי אותה בעיה .. כשאני מנסה לכוונן את המנגינה הפעילה אני מקבל את ההודעה: “הרישיון כבר לא נמצא מצב שמיש, אנא צור קשר עם התמיכה. " וכל האפסים במפה .. לא הייתה לי גישה לאופניים שלי אז התקשרתי אליך ולא יכולתי לבדוק אם האתחול מחדש עבד או לא עד היום אז איך נתקדם?

  • puttedixi@hotmail.computtedixi@hotmail.com הודעות: 7Verified User

    היי! התקשרתי אליכם לפני כמה ימים והייתם אמורים להפעיל מחדש את הרישיון שלי או משהו כזה, אבל עדיין יש לי אותה בעיה .. כשאני מנסה לכוונן את המנגינה הפעילה אני מקבל את ההודעה: “הרישיון כבר לא נמצא מצב שמיש, אנא צור קשר עם התמיכה. " וכל האפסים במפה .. לא הייתה לי גישה לאופניים שלי אז התקשרתי אליך ולא יכולתי לבדוק אם האתחול מחדש עבד או לא עד היום אז איך נתקדם?

היכנס או הירשם כדי להגיב.