Tukifoorumi

2016 EU käytöstäpoistolaite

ddaniels53@gmail.comddaniels53@gmail.com Viestejä: 20Verified User
sisään R1

Hei, kuinka käytät käynnistyksenestolaitetta käytöstä r1 2016.2cr-mallin pyöräpuolella. Paljon kiitoksia

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, väläytä polkupyöräsi yhdysvaltalaisella tiedostolla ja varmista, että US Harness Config on asetettu FALSE. Kiitos, Jason A.

  • ddaniels53@gmail.comddaniels53@gmail.com Viestejä: 20Verified User

    Voinko silti käyttää EU 2cr -rajoittamatonta tiedostoa tekemättä mitään muuta? Paljon kiitoksia

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ei, sinun on käytettävä yhdysvaltalaista tiedostoa, jonka US Harness Config -asetuksena on FALSE. Kiitos, Jason A.

  • ddaniels53@gmail.comddaniels53@gmail.com Viestejä: 20Verified User

    Olen lukenut, että minun olisi siirrettävä sytytyspuolejani noin. Onko se oikein vai onko vain asetettu uUS-asetus vääriksi ja käytetään Yhdysvaltain tiedostoa? Lisäksi mitä Yhdysvaltain tiedostoa minun pitäisi käyttää jäljittelemään rajoittamatonta EU-tiedostoa vuodelle 2016 r1? Kiitos vielä kerran

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tätä varten tarvittavaa johtosarjaa ei tarvitse kiinnittää uudelleen. Käytä Yhdysvaltain rajoittamatonta tiedostoa, aseta US Harness Config -asetukseksi FALSE ja irrota sitten käynnistyksenestolaite pyörästä kokonaan. Kiitos, Jason A.

  • ddaniels53@gmail.comddaniels53@gmail.com Viestejä: 20Verified User

    Silokampela. Paljon kiitoksia avustasi

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.