Helpforum

Quickshift MT 07-2018

asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User

goede dag. Werkt de Quickshift die in de winkel verkrijgbaar is voor op en neer versnellingen? of is het gewoon om je aan te passen?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Alleen voor opschakelen op de MT07

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User

    Ik heb de QS-kit een paar dagen geleden gekocht. Ik wacht tot het naar mij toe komt ... komt het met een installatiehandleiding?, Aangezien de pagina niet het installatiegidsdocument voor mt 07 bevat

  • marius.karstad@gmail.commarius.karstad@gmail.com Berichten: 8Verified User

    Ik heb mijn QS vandaag geen handleiding. Er staat op de tas dat ik Type 7 heb. Kan type 7 niet vinden op uw documentpagina .. help?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Het type 7-harnas wordt aangesloten op de andere kant van het harnas van uw fiets. Bedankt, Jason A.

  • marius.karstad@gmail.commarius.karstad@gmail.com Berichten: 8Verified User

    Ye no shit: P maar je zou wel een instructie kunnen hebben voor welke van de twee kleine connectoren je moet gebruiken. En misschien hoe u het instelt en hoe u het aanpast. Mijn quickshift werkt nu, maar het is niet erg vlekkeloos in de lagere versnellingen en hoge toeren. Enige tips? Ik begrijp dat je het kunt aanpassen?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Uw QS-sensor heeft twee connectoren, één is voor PUSH één is voor PULL. De connector met de rood en groen is PUSH. De connector met de Black and Green is PULL. Rood en zwart zijn signaaldraden en groen is gemeenschappelijke grond. Uw sensortype is normaal gesproken open (NO) zodra de shifter wordt geactiveerd, sluit het het circuit waardoor een verschuiving mogelijk is. U kunt uw QS-timing aanpassen, waardoor uw kill-tijd per versnelling en per tpm verandert. Bedankt, Jason A.

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User

    Hoi Jason. Ik heb mijn QS al ontvangen, het werkt geweldig in 4,5 en 6 versnellingen. maar ik merk een kleine vertraging in de 1, 2 en 3 versnellingen. je weet hoe je het moet repareren of wat je aanbeveelt.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, voelt het alsof de motor niet genoeg wordt uitgeschakeld in die lagere versnellingen? Bedankt, Jason A.

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User

    je voelt een dode tijd tussen het moment dat de versnelling wordt veranderd en de reactie van de motor alsof deze niet goed is gesynchroniseerd .. waardoor de veranderingen abrupt aanvoelen .. het gebeurt alleen in 1, 2 en 3 versnellingen. In de andere versnellingen werkt het zeer snel en zeer gesynchroniseerd, zo is het geconfigureerd. Elke aanbeveling?

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User


  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User
Meld je aan of registreer je om te reageren.