Supportforum

Ny funktion för Yamaha R1 2007-2014

Kan vi vänligen ha följande funktioner tillagda för 2007-2014 R1 Yamahas: auto blipper aktiv ställa in två bränslekartor gropbegränsare att kunna skriva till ecu utan internetuppkoppling skulle vara guld.

kommentarer

  • kawakango@hotmail.comkawakango@hotmail.com Inlägg: 5Verified User

    Du kan erbjuda race tam-paketet för dessa äldre modeller till en reducerad hastighet? Skulle detta inte erbjuda fler funktioner som ett kit ecu eller bättre.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, För närvarande har vi inga planer på att lägga till fler funktioner på denna cykel. Men det betyder inte att vi aldrig kommer att undersöka det i framtiden. Dina förfrågningar noteras och kommer att diskuteras med teamet. Tack, Jason A.

  • kawakango@hotmail.comkawakango@hotmail.com Inlägg: 5Verified User

    Tack för ditt svar Jason, det var vad jag förväntade mig att dessa modeller är den äldre halvan av FT: s sortiment. Med det sagt att det skulle vara bra att se FT: s utbud av blixtar ha en komplett och matchande uppsättning funktioner över alla år, oavsett om det är lager, obegränsat, EU, CAN, Gen osv. Man kan bara hoppas!

  • kawakango@hotmail.comkawakango@hotmail.com Inlägg: 5Verified User

    Har det diskuterats om alternativet auto blip ska göras tillgängligt för den här modellen? eller är ett alternativt varumärke sannolikt det enda alternativet för den här funktionen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag kan säga att vi definitivt inte kommer att göra en autoblipper för den här cykeln. Om du vill göra det behöver du ett annat alternativt varumärke. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.