Supportforum

Auto-Blipper fungerar inte !!

braveheart85s@aol.combraveheart85s@aol.com Inlägg: 3Verified User

Eftermiddag, jag har en 2016 R1, jag köpte Graves 3/4 avgas med katt radering och quickshifter / Auto-blipper kit. Jag installerade hårdvaran på cykeln, Quickshifter fungerar. Men Auto-blipper är det inte !! all hjälp skulle mycket uppskattas. För rullgardinsavsnittet Graves Motorsports: Jag blinkade Ecu med filen för borttagning av gravar för 2016-gravar och aktiverade auto-blipper i avsnittet betalda funktioner, men fungerar fortfarande inte.

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Försök att blinka en standard obegränsad fil som matchar ditt ECU-artikelnummer. Utför också detta test av växelsensorn: https://www.youtube.com/watch?v=QgrdBm-EjCo&t=3s

  • braveheart85s@aol.combraveheart85s@aol.com Inlägg: 3Verified User

    Om sensorn är dålig! Vad är processen för att skicka tillbaka den? Några speciella instruktioner?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, låt oss veta om växelsensorn testar dåligt. Om det skickar det tillbaka till oss för att testas, inkludera all din information i rutan snälla. Tack, Jason A.

  • braveheart85s@aol.combraveheart85s@aol.com Inlägg: 3Verified User

    så jag fick tillbaka min sensor och installerade den tillbaka på cykeln. Det fungerade en gång sedan slutade fungera !! Jag ändrade QSS-inställningen i YRC-inställningarna

    från 1 till 2 och inget ändrades. Hur jag har anslutna kablarna nu, att växla upp fungerar bra, växla ner ingenting. Jag måste tillämpa mycket press för att få det att fungera. Om jag byter anslutningar fungerar ingenting och jag måste använda kopplingen för att växla upp och ner. Är du inte säker på vad du ska göra.

    lN6Y9

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Ring oss om detta. När vi testade din sensor var den i gott skick.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.