Helpforum

Ecu-fout geen reactie op Yamaha R1 2019

michel.performanceracing@gmail.commichel.performanceracing@gmail.com Berichten: 6Verified User

HI Ik heb een probleem met een R1 2019 ecu-nummer BX4-8591A-30 (EU °. Wanneer ik op de ECU wil schrijven verschijnt er na een paar seconden een ecu-fout geen reactie. Maar het probleem dat de fiets op het dashboard afgeeft, lijkt op de Ecu wordt niet geïnstalleerd. U kunt een afbeelding van het dashboard vinden met de ECu aangesloten

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Het bericht "Fout geen reactie" betekent dat u een probleem met de hardware hebt waardoor de software niet kan communiceren met de ECU. Gebruikt u een harnas aan de fiets (het harnas dat wordt aangesloten op de ECU-connector op uw motorfiets)? Als dit het geval is, raadpleegt u de sticky post op de startpagina getiteld "Attentie: hardwaretest voor 6-pins fiets-zijtuig ..."

  • jlwoody@live.comjlwoody@live.com Berichten: 4Verified User

    Hallo Kent wist niet precies waar ik mijn probleem moest schrijven of een gesprek moest beginnen, maar ik had een probleem met het schrijven naar mijn Ecu Ik gebruik een bankstel en de tekst werkt niet en alles werkt, maar wanneer ik probeer te schrijven naar Ecu gebeurt dit ( zie foto's) ik heb mijn Ecu eerder geflitst met hetzelfde harnas

  • jlwoody@live.comjlwoody@live.com Berichten: 4Verified User

    Mijn foto's worden niet geüpload, maar er staat 'ongeautoriseerde toegang' en ook 'blijft': rapportagefout '

  • g.antoninho@hotmail.comg.antoninho@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    probeer lan-kabel

  • tiagocarvalho9788@gmail.comtiagocarvalho9788@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Ik heb momenteel extreem hetzelfde probleem met dezelfde ECU. Het streepje verschijnt als op de foto

    Heeft iemand de oplossing? Op dit moment werkt de ECU niet, zelfs niet als u de kabelboomzijde loskoppelt

  • tiagocarvalho9788@gmail.comtiagocarvalho9788@gmail.com Berichten: 2Verified User


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, dat komt omdat je geen geslaagde flits naar de ECU had. Gelieve de ECU opnieuw te flashen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.