Tukifoorumi

ECU ei ole kotoisin!

premfactory@gmail.compremfactory@gmail.com Viestejä: 2Verified User

Minulla oli kaksinkertainen tukos 1700 Vmax ECU: lla, jota toinen henkilö jo kosketti. Olen menettänyt FT-lisenssejä näille laskimille eikä voinut ohjelmoida niitä uudelleen tai edes lukea niitä, sanoma kertoo minulle, että ecu ei ole "natiivi", eikä sitä voi kirjoittaa uudelleen, ellei sitä ole jos olin minä, joka oli jo ohjelmoinut sen uudelleen ... tässä ovat ecun numerot: -DENSO 2S3-8591A-20 -DENSO 2S3-8591A-80 Voitteko avata minut kaiken niin, että voin kirjoittaa ecuun ? Kiitos yhteistyöstäsi. Stef

Kommentit

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    Jos ECU: ta muutettiin jonkin muun ohjelmiston kanssa sen jälkeen, kun se oli lisensoitu, se on ehkä menetetty, kun lisenssi on ECU: ssa. En todellakaan ole varma ongelman erityispiirteistä, mutta eikö se auta?

  • premfactory@gmail.compremfactory@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    kyllä, kiitos mielestäni ymmärrän, en tiedä, onko toinen ohjelmisto käytetty. Voitteko antaa minulle erityisen luvan, joka korvaa kaiken ja asettaa uuden pehmeän ecuun, jota voin säätää sitten? Stef

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    jokainen säännöllinen lisenssi toimii .. sinun täytyy vain olla varovainen, ettet menetä sitä uudelleen

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.