Tukifoorumi

2018 R1M Snatchy kaasu

davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User
sisään R1

Hei. Ok, joten vuoden kuluttua pimeästä pimeässä huoneessa tylsällä sauvalla, onko vihjeitä? Ostin ohjelmistosi, koska minulle kerrottiin, että se oli tapa parantaa tämä, mutta toistaiseksi nada. Ole hyvä ja anna minulle vihje! Minulla on mukautettu kartta, jonka Kirk lähetti minulle, kun ensimmäinen salama rikkoi pyöräni. Korjasimme sen ja saatiin sen menemään, mutta en ole koskaan onnistunut parantamaan tätä ongelmaa, ja pyörä menee pian, jos en pysty. Pyörän sivuvaljaat, automaattinen viritys, yrittää tappaa minut jokaisella hiusneulalla ... Apua !?

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, oletko yrittänyt tasoittaa ETV-pohjakarttojasi? Kiitos, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Olen tehnyt asioita heille kyllä. Etkö ole varma mitä, mutta se on ongelma. Liittäisin tiedoston, mutta sivustosi ei näytä sallivan omia .ftm-tiedostojasi ..........

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Myös. Miksi tarve sekoittaa ETV-pohjakarttoja, jos suoritetaan automaattinen viritys ja säästät leikkauksia?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Aktiivinen viritys säätää polttoaineen TPS vs. RPM ja MAP vs RPM. Se ei voi säätää, eikä olisi turvallista, että joku säätelee kaasua automaattisesti. Kiitos, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Olen tehnyt muutaman muutoksen loukkaavaan PWR1 ETV Base Map 2: een yrittääksesi tasoittaa sitä. Kummallista, että erittäin lempeä PWR2-kartta näyttää aggressiivisemmalta! Katso liitteenä ja katso mitä ajattelet.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lähetä minulle tiedostosi sähköpostitse, jotta voin tarkistaa sen. Kiitos, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Lähetetyt.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User
    muokattu June 2020

    Ja taas sähköpostiosoitteesta, jota saatat tosiasiallisesti etsiä ...

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, sain tiedostosi. Muista, että näyttää siltä, että Gear-Map # -indeksi on asetettu käyttämään karttaa 1 ensimmäiselle vaihdelle, karttaa 2 toiselle vaihdelle ja karttaa 3 kolmannelle - kuudennelle vaihdelle. PWR1 on ehdottomasti aggressiivisin kokonaisvaltainen ETV-kartta, joten se kuluttaa vähemmän ja vähemmän virtaa, mitä pidemmälle mennään tehotiloillasi. Mitä vaihteita huomaat, että kaasuvipu on pahin? Kiitos, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User
    muokattu June 2020

    Hei Jason. Se on kartta 2, toinen ja kolmas, mikä on pahin. Ja kyllä, voima 1.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Sanon kartta 2, mutta kuten huomautit, kartta 2 on toinen geat ja kartta 3 on kolmas ja ylöspäin. Kartat 2 ja 3 ovat kuitenkin melko samanlaisia. Se mitä minusta tuntuu, on vertailla pwr1 map2 -kameraani pwr2-karttaani 2. Pwr2-kartta on suljettua kaasua niin hellävarainen, että se on vaarallinen ja silti se näyttää hieman aggressiivisemmalta niin paikoissa!

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Niin. Onko osoittimia, mihin suuntaan mennä?

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Se on silloin ei.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Dave, tein muutoksen tiedostoihisi ja lähetin sen sinulle sähköpostitse. Kokeile tätä tiedostoa, kerro minulle, näyttääkö se paremmalta vai ei. Kiitos, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Kiitos Jason. Oli käynyt nopeasti läpi ja näen vain, että TPS / RPM on hieman noussut 24%-kaasulla. Mielenkiintoista! Olen lähettänyt tiedoston, mutta joudun odottamaan matkaa töihin aamulla nähdäksesi tulokset (oli nyt muutama olut) ilmoitan sinulle pian. Dave.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Dave, kyllä polttoaineen lisääntyminen siellä olen nähnyt FZ / MT10-koneiden auttavan alkuperäisessä kaasuvasteessaan. Tajunnut, että se toimisi hyvin tällä pyörällä. Kerro, onko se vai ei. Kiitos, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Hei Jason. Pieniä parannuksia voi olla, mutta se on niin pieni, että on vaikea sanoa. Jos ajattelet sitä, mahdolliset muutokset siellä, eikö automaattinen viritys vain takaisin sitä pois? Voisit kokeilla rikkauttamista siitä hieman. Mitä mieltä sinä olet?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.