Helpforum

FI Controleer motorlicht?

pete@mnhomecheck.compete@mnhomecheck.com Berichten: 4Verified User

Ik heb een 2018 R6, verwijderde de uitlaatklep en servo en verwijderde ook de luchtinjectieklep en installeerde blokkeerplaten die duidelijk de uitschakelcodes hebben. Ik heb geen codelezer, dus ik weet de exacte codes niet. Om dit op te lossen ga ik gewoon naar de Diagnostic Code Manager en schakel ik de bijbehorende codes uit, zo ja, hoe weet ik wat de exacte codes zijn? Ik zou de adapterkabel en een codelezer kopen, maar de adapterkabel is niet beschikbaar.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt January 2020

    Als u het onbeperkte bestand gebruikt, zijn die codes al uitgeschakeld ("niet aangevinkt") in de Diagnostic Code Manager.

  • pete@mnhomecheck.compete@mnhomecheck.com Berichten: 4Verified User

    Bedankt, ik heb het verknald en het stockbestand gebruikt, opnieuw geflitst met de onbeperkte en alles is goed nu.

  • Edwardp33@gmail.comEdwardp33@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Ik heb een 2018 R6 met een DynoJet PCV en Autotune en een Translogic-snelwisselaar. De snelle shifter heeft er altijd voor gezorgd dat de ECU een brandstofinjectorfoutcode heeft gegenereerd. Ik hoopte dat de onbeperkte kaart dit zou verlichten, waardoor ik niet altijd hoef te controleren op foutlagen, maar ik ben er vrij zeker van dat ik weet wat ze toch zijn. Heeft iemand hier advies over?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Het hangt af van wat de foutcodes veroorzaakt. Maar ons bestand voor de 2018 R6 stelt u in staat om te zien wat de codes gebruiken met de functie Diagnostische code beheren.

Meld je aan of registreer je om te reageren.