Helpforum

R-modus functies

Ik begrijp dat het inschakelen van R-modusfuncties noodzakelijk is voor quickshifter / autoblip. Is er een andere reden om functies in de R-modus in te schakelen? Verandert het nog iets anders dan het inschakelen van een quickshifter?

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het maakt alle functies mogelijk die het R-model heeft vergeleken met het standaardmodel. Dit omvat Quickshift, Autoblip en Launch Control. Bedankt, Jason A.

  • jamesmatthew2011@gmail.comjamesmatthew2011@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Hoe activeer je de Launch Control op een geflitst niet-r-model GSXR1000 17+? Ik weet dat je op het R-model de startknop 1-2 seconden ingedrukt houdt en het streepje naar LL gaat, maar op het niet-r-model na flits, geloof ik dat er een andere manier is correct? zoals 3 keer in de koppeling trekken of zo? Ik deed het vorig jaar kan me niet herinneren hoe het in te schakelen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, voor zover ik weet, moet deze nog steeds hetzelfde zijn als het standaard R-model. Bedankt, Jason A.

  • wayne@vtconline.co.nzwayne@vtconline.co.nz Berichten: 2Verified User

    Ja, het zijn dezelfde groeten, Wayne

  • SMFreakSMFreak Berichten: 18Verified User

    Op de 32920-17KG2 (EU) die wordt geleverd voor 2020 GSXR 1000 met QS / AB-voorraad ingeschakeld na het inschakelen van RR-functies, zie ik op het dashboard QS is actief maar kan LC niet activeren door simpelweg 2 seconden op de startknop te drukken zodra byke stationair draait, zoals op RR-model. Weet u niet zeker waar het probleem kan zijn?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    1. De LC-activeringsprocedure staat vermeld in het functievak QS Launch Control Pit Limiter in het bestand. Inactief in neutraal terwijl gestopt.
    2. Actuate clutch lever at least three times.
    3. Ga naar de eerste versnelling (LCS is nu actief).
  • SMFreakSMFreak Berichten: 18Verified User

    @kento_ftecu Ik heb dit gezien, maar heb niets aangeraakt binnen ECU-modules of Pit Limiter, ik heb alleen R-functies ingeschakeld om OEM QS-functie te behouden. Hoe dan ook, zal op de fiets controleren hoe het werkt nadat het op die manier is ingeschakeld. Bedankt

Meld je aan of registreer je om te reageren.