Helpforum

Probleem quickshifter mt07

13

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, en je hebt geprobeerd de timing in het bestand te wijzigen zonder verandering? Bedankt, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Jason. Ja, probeer en er is geen verandering. Ik stuur je een e-mail, zoals gevraagd. Bedankt.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Jankuns. 5 maanden wachten op een oplossing. Ftecu heeft niet het juiste bestand. We zijn al 2 met hetzelfde probleem. Ik kijk er naar uit dat Kent of Jason ons onmiddellijk een oplossing zullen bieden. Groeten. Martin.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

    Hallo, een vriend van mij met een MT-07 uit 2019 en hetzelfde ECU-model als jullie kunnen een kit van een van onze vrienden goedkoop kopen (hij raakt de 07 kwijt), inclusief quickshifter. Dit baart mij echter zorgen. Zijn er op dit moment bekende werkinstellingen met dit ECU-model en de FTECU QS? Ik weet dat de mijne voor mijn fiets werkt, maar ik heb een model uit 2016, ook de vriend waar hij het van koopt (als het werkt), kreeg de QS nooit aan het werk, de fiets was een model uit 2014, QS ingeschakeld maar deed dat niet Reageer. Ik hou echt van de eenvoud van FTECU, maar als het niet werkt, zal ik het niet adviseren, het is niet acceptabel om een werkkans van 1/5 te hebben.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Ranedommen. Mijn ervaring met Qs is erg slecht. Mijn ervaring met flitsen is goed. Technische ondersteuning kan het probleem niet oplossen. Ik ben erg teleurgesteld.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo allemaal, We hebben een mogelijk probleem gevonden in het B34-00-bestand met de nieuwe stijl QS type 7-verbinding. Als je een oude QS type 6-verbinding hebt, zou het voorlopig goed moeten werken. We werken eraan dit op te lossen. Bedankt, Jason A.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

    Hallo Jason, Thx, hoe kan ik zien welk type harnas we hebben? Wat is er anders tussen type 6 en 7? Zijn er voordelen? Waarom veranderde het type ook? Bijkomende vraag, waar kan ik mijn ecu-serienummer vinden, ik heb het nodig voor 2wdw-flitsers, kunt u het misschien naar mij opsturen?

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

    Kun je testen wat Jason beweert? Martin, Aigars of Willrc? Heb ook antwoorden van Jason nodig op mijn eerdere vragen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Het QS6-harnas is een springerharnas om QS te signaleren via de Tip Over Sensor. Dit harnas werd stopgezet omdat sommige fietsen niet over de benodigde signaaldraad in het midden van de bovenste rij van de connector beschikten. Dit is toen de meer universele stijl QS7 werd binnengebracht. Het onderdeelnummer van uw ECU staat op uw ECU zelf. Bedankt, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo willekeurig. Jason werkt aan de oplossing. Ik heb het bestand nog steeds niet opgelost om de test te doen. Ik wacht op het archief, Martin

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User
    bewerkt April 2020

    Hallo Jason, Martin, Thx, dus serienummer en onderdeelnummer zijn hetzelfde? Interessant, hoe kan ik zien of ik een QS6- of QS7-harnas heb? Ik heb zelf de nieuwe type sensor, met een harnas dat slechts 2 connectoren aan elke kant lijkt. De ene maakt verbinding met de schakelaar, de andere met het ECU-harnas. Interessante Martin, laat het me weten. @jason@ftecu.com enige ETA voor een nieuw bestand?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb geen idee wat je bedoelt met een serienummer voor je ECU. Bedoel je het licentienummer van het knipperen van je ECU? Uw onderdeelnummer staat op een Denso-sticker op uw ECU. Uw QS-harnas heeft een label en zou een type 6 of type 7 zeggen, het klinkt alsof u type 7 heeft. Er is een oplossing voor dit bestand waaraan wordt gewerkt, maar het vereist een herschrijving van de software om correct te functioneren. Het bijgewerkte bestand komt dus uit in de release van software. We hopen halverwege volgende week, maar niets is vastgezet met dit virus dat rondgaat. Bedankt, Jason A.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

    Het serienummer is inderdaad het onderdeelnummer, bedankt. Ah cool, wist dat niet. Ja, blijf veilig! En neem de tijd, beter langzaam en goed dan snel en vies.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

    Hey Jason, vriendelijk vragen over hoe het herschrijven gaat, ideeën over wanneer het zal worden gedaan? Ik heb een vriend die graag wacht tot het bewezen is dat het werkt :)

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Jason. Ik kocht de qs op 30 oktober. Ik wil een snelle reactie Ik ben erg geduldig Martin geweest

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

    Sorry om te zeggen, maar dit ziet er niet veelbelovend uit? @jason@ftecu.com Kun je ons alsjeblieft updaten over dit "verzoek", wat geen verzoek is omdat het wordt verkocht om met deze fietsen te werken, maar het is niet, redelijk twijfelachtig als je het mij vraagt, net zoals het verwijderen van slechte reacties op Instagram-berichten met ligt erin. Tot op de dag van vandaag heb ik een haat / liefde relatie met deze producten.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het probleem ligt bij een deel van het ontwikkelingsteam dat dit kan oplossen. Ik heb persoonlijk nog niet de kennis om een dergelijk probleem op te lossen. Er is mij verteld dat dit het volgende op hun agenda is om gedaan te worden. Wees geduldig en we zorgen dat het goed voor u werkt. Bedankt, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Vriend Jason. Ik citeer het bericht van 30 maart. Ik denk dat ik het probleem in het bestand heb gevonden. Laat me zien of ik dit voor je kan oplossen. Ik citeer de boodschap van 3 april: we hopen halverwege volgende week, maar met dit virus staat niets vast. Vergeet niet dat ik dit product op 30 oktober 2019 heb gekocht. Ik ben erg geduldig en werk heel snel samen bij alles wat ik vraag. Ik verzoek u om het probleem op te lossen. Dank je. Martin.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hoi Jason. Alsjeblieft, ik moet weten of ze het probleem oplossen. Dank je wel.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hoi Jason. Ik heb alstublieft een antwoord nodig. Ik stuur ook e-mails en ze reageren niet. Martin

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

    @jason@ftecu.com @kento_ftecu Ook erg benieuwd naar de status, geef ons een update. Het is nu meer dan een maand geleden. Zelfs als het niet af is, is een statusupdate zeer welverdiend.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Vriend Jason. Ik zou heel blij zijn als je de berichten of e-mail beantwoordt die ik je stuur.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Jason, ik heb een antwoord nodig. Als je het niet kunt oplossen, vertel het me en ik haal de Q's eruit en gooi ze in de prullenbak. Ik wil het respect dat ik verdien en je moet me antwoorden. Martin

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

    Een antwoord zou op zijn zachtst gezegd passend zijn.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Sorry, ik was meer dan een maand weg vanwege COVID-19. Het ontwikkelteam werkt nog steeds om het probleem hiermee op te lossen.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Vriend Kento. Het spijt me om je probleem met de covid-19 te horen, maar nee, ik vraag je om voorrang te geven aan dit probleem.Ik herinner je eraan dat ik de qs in oktober 2019 heb gekocht. Veel, maar ik heb lang op een oplossing gewacht.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Waarom reageren mijn e-mails niet (ik heb jason, kento en verkoop gestuurd)? Ze reageren ook niet op mij op het forum. Ik voel me schuldig hiervoor. Ik betaalde het dubbele van de kosten van uw product voor belastingen en verzendkosten voor een nutteloze QS. Ik help altijd om het probleem op te lossen. In het citaat van maart Jason: We hebben een mogelijk probleem gevonden in het B34-00-bestand met de nieuwe QS-stijl 7-verbinding. Als je een eerdere QS type 6-verbinding hebt, zou het voorlopig goed moeten werken. We werken eraan om dit op te lossen. Wat gebeurt er dat ze me niet antwoorden? Wat gebeurt er dat het probleem niet oplost? Hoeveel maanden hebben ze nog nodig?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Martin. Ik heb je een e-mail gestuurd, controleer het. Bedankt, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Jason. Ik heb je een e-mail gestuurd, controleer het. Bedankt, Martin ..

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Martin, ik snap het, wacht op de oplossing. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.