Tukifoorumi

Luvaton käyttövirhe

jfouch@live.comjfouch@live.com Viestejä: 9Verified User
sisään R1

yritti 4 päivää. Pääsen tähän kohtaan ja saan tämän viestin! Yamaha 2017 R1. Saan tämän koodin joka kerta, olen ladannut uudelleen 10 kertaa, tarkistanut kaiken Internetistä ja tietokoneesta. En tiedä kuinka monta kertaa! Olen johdotettu sisään, pyörän puolella. Täydellisessä tappiossa ja melko turhautunut tässä vaiheessa. Kaikki apu olisi hienoa.

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mikä on ECU-osanumerosi ja mikä on tiedoston osanumero, jota yrität vilkkua?

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Viestejä: 9Verified User

    Lisenssini # 7B8F8B41 Olen yrittänyt tehdä 2 tiedostoa, molemmat antavat saman tuloksen. lisenssinumero # on 7B8F8B41 tiedosto - BX4-8591A-10US (rajoittamaton) tiedosto - BX4-8591A-10US (varastossa)

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mikä on ECU-osanumerosi? Tarra on tarkistettava ECU: n päällä.

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Viestejä: 9Verified User
  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ensimmäisessä viestissä en näe saamasi virheilmoitusta. Onko se "Luvattoman käytön virheviesti"? Näen, että polkupyörän puolella vilkkuu. Suorita testi minulle: https://forum.ftecu.com/discussion/319/attention-hardware-test-for-6-pin-bike-side-harness-that-will-often-solve-your-issues#latest Kiitos, Jason A.

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Viestejä: 9Verified User

    Okei, olen suorittanut tämän testin, suoritin tämän johtimien testin, kun olen johtanut johdotuksen pyörän sivuvaljaissa, mutta tein sen vain uudelleen ja kaikki ohi. Olen ollut sähköasentaja ja avioniikkateknikko lentokoneissa yli 20 vuotta, mutta teemme kaikki virheitä, joten olen kolminkertaisesti tarkistanut työni ja kaikki on suorakulmaista.

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Viestejä: 9Verified User

    kyllä viesti on "luvattoman käytön virhe. Yritä uudelleen tai ota yhteys tukeen." kaikki näyttää menevän hyvin, kestää noin 6 minuuttia, kun se tarkastelee Ramia, sitten kun se lähetetään lataamiseen, saan vihreän palkin vierittävän ja sitten "luvattoman" viestin.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Teitkö muutoksia tiedostoihin, joita yritit vilkkua?

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Viestejä: 9Verified User

    En. En ole muuttanut mitään, vain valinnut yhden kahdesta tiedostosta, rajoitettu tai rajoittamaton. En tiedä tai haluaisin tietää kuinka muuttaa näitä, jätän sen asiantuntijoiden tehtäväksi.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei, saan tämän, kun käytän puhelinta hotspotina yrittääksesi vilkkua. Se näyttää johtuvan horjuvasta Internet-yhteydestä. Käytätkö hotspotia? Kokeile sitä WiFi-yhteydellä.

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Viestejä: 9Verified User

    Ei, olen kiinteä johdin, juoksin kissa 6 kannettavaan tietokoneeseen pyörällä, Internet-yhteys on hyvä, raitistut kaikki tietoturva- ja palomuurit viime yönä, ja sulkenut kaiken muun, joka olisi voinut toimia taustassa. Päivitetty FTECU-ohjelma ja ohjaimet. Ainoa kyseenalainen asia, jota voin ajatella, on käyttämäni kannettava tietokone, se on ASUS ja näyttää hitaalta. Lainain sen, kaikki tavarani ovat MACBOOK. En tiedä paljon ASUS: sta, joten voin loppua tänään ja napata Microsoftin pintaprofiilin.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei, kannettava tietokoneeni on myös hidas, ECU-muistin analysointi vie 4-6 minuuttia. Mutta kun se on valmis, flash-prosessi toimii kaikki täydellisesti, mutta en tietenkään voi taata, että sinun tekisi. Olen kuitenkin nähnyt videoita, joissa tietokoneet hallitsevat analyysin sekunneissa, joten mielestäni kannettavat tietokoneemme saattavat olla hiukan hitaita! Pidä meitä ajan tasalla, jos sinulla on onnea

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Viestejä: 9Verified User

    Joo, RAM: n analysointi vie noin 6-8 minuuttia. Aion sekoittaa sitä hieman enemmän, ehkä kaipaan vaihetta tai teen jotain peräkkäin. kiitos Covid19: n ja ärsykkeiden tarkistuksista, en löydä kunnollista kannettavaa tietokonetta 100miles👍🏼 sisällä

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Joten minulla on kirjaimellisesti juuri sama asia kuin sinä. Sitten kokeilin sitä tyttöystäväni työkannettavalla, joka on aivan uusi tämän vuoden alussa. Analysointivaihe kesti 45 sekuntia 6 minuutin sijasta ja koko vilkkumisprosessi saatiin päätökseen alle 3 minuutissa. Mielestäni tarvitsemme molemmat uusia kannettavia tietokoneita!

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Viestejä: 9Verified User

    Mielestäni oikeutesi, kytkein OBD2-skannerin vain varmistaakseni, että minulla ei ollut vikoja, jotka saattoivat pidättää minua, koska en tunnu siltä, että se yhdistää tai on ECU. Pitää pyytämässä naimisiin siitä joka kerta, mutta todella oli sama. Ehkä minun pitäisi valita “ei”, kun se kysyy minua kokeilemaan ja myöntämään lisenssi

  • g.antoninho@hotmail.comg.antoninho@hotmail.com Viestejä: 5Verified User

    Kokeile lan-kaapelilla

  • david.lieske1981@gmail.comdavid.lieske1981@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Minulla on sama viestivirhe. Tekee minut hulluksi. Joku auttakaa

  • bell_boy@hotmail.combell_boy@hotmail.com Viestejä: 3Verified User

    Minulla on ollut asiaa myös useita kertoja. Varmista, että valjaat on kytketty kunnolla, jos käytät pyörän sivuvaljaita. Sininen sinetti estää joskus sen istuvan kokonaan USB-kaapeliin. Sain uudemman tietokoneen ja minulla on paljon vähemmän ongelmia Autotunen ja vilkkumisen kanssa yleensä. Varmista, että sinulla on vakaa Internet-yhteys, jos se pudottaa paketteja, se johtaa satunnaiseen virheeseen.

  • trevor@sportbiketracktime.comtrevor@sportbiketracktime.com Viestejä: 2Verified User

    Minäkin olen saanut tämän virheen vuoden 2017 R1: n kanssa - se käy läpi koko flash-init-prosessin, mutta sitten ripustaa lopussa latauksenaan ja antaa virheen. Kokeiltu useita erilaisia WIFI-yhteyksiä ja varmistanut, että kartta on oikea ecua varten. Näyttää siltä, että se kommunikoi ecun hienon kanssa ... ecun RAM-muistin tarkistaminen vie noin 5 minuuttia ... joten se on hidasta, mutta se kulkee sen läpi, lataa karttoja, FT-moduuleja jne ... vain roikkuu lopussa. Kannettava tietokone, jota käytän, on karkea vanha core2-kone (yli 10 vuotta vanha) ..... tekisikö nykypäivän kannettavalla tietokoneella merkitystä? Olen Mac-kaveri suurimmalle osalle tavaroistani, mutta säilytä vanha tietokone muutamille vain PC-asioille, jotka minun on tehtävä ... ehkä on aika päivittää se. Mitään ideoita? t

    Trevor Sadler

    Sportbike Track Time

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tietokone on todennäköisesti ongelma täällä. Jos tietokone on liian hidas, se ei ilmoita palvelimellemme määrätyn ajan kuluessa, joten se aikakatkaistaan ja epäonnistuu kirjoituksen lopussa joka kerta. Olen aiemmin kuullut menestyksestä, joka polkupyörällä vilkkuu kaksoiskäynnistysjärjestelmällä Macissa. Voit kokeilla sitä tai ehdotan uuden kannettavan hankkimista. Ei tarvitse olla mitään hullua kallista. Kiitos, Jason A.

  • trevor@sportbiketracktime.comtrevor@sportbiketracktime.com Viestejä: 2Verified User

    Kiitos Jason !!!!!! paras, t

    Trevor Sadler

    Sportbike Track Time

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.