Helpforum

Waarom kan ik de gebruiker niet gebruiken om bestanden te delen, het knipperen van het bestand blijft dit vragen !!

JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User

Waarom kan ik de gebruiker niet gebruiken om bestanden te delen, het knipperen van het bestand blijft dit vragen !! Dev7xlZ3VQriyfrDcEsGv7Fl

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, welk exact door de gebruiker gedeeld bestand probeert u te flashen en wat is uw ECU-onderdeelnummer? Bedankt, Jason A.

  • JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User
    bewerkt April 2020

    De door de gebruiker gedeelde bestandsnaam is: MY-2018 r1 toce uitlaat met activetune ,, BX4-8591A-40 US

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, onder welk e-mailadres staat het bestand? Is er een probleem met het normale onbeperkte bestand dat je hebt? Heb je een Active Tune-kit gekocht? Bedankt, Jason A.

  • JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User

    Ik heb de Active Tune-kit gekocht. Het bestand is al verschillende keren vernieuwd en kan normaal worden gebruikt, maar onlangs is het vernieuwd naar de ECU en het zal me vragen dat ik niet het recht heb om het bestand te gebruiken. De gebruikersnaam van het bestand is (neospore@gmail.com).

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Als je een Active Tune-kit hebt, moet je gewoon een normaal Onbeperkt bestand gebruiken, er is geen reden om een bestand van derden te gebruiken.

  • JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User

    Je bedoelt dat ik niet het recht heb om door gebruikers gedeelde bestanden te gebruiken, ik gebruik andere bestanden alleen om meer keuzes te hebben! !

Meld je aan of registreer je om te reageren.