Helpforum

HERSTEL FABRIEKSKAART EN CONFIGURATIE

asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User

Is het mogelijk om terug te gaan naar de originele motorkaartinstellingen en andere instellingen van de fiets zodra flaSH is gedaan aan de ECU?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De Stock ECU-afbeeldingen in de Tuning Suite zijn exact dezelfde motorinstellingen als het origineel. Houd er echter rekening mee dat het knipperen van een ECU veel van de interne bestanden verandert, dus het zal niet precies in de "fabrieksinstellingen" -configuratie zijn.

  • jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Ik heb een soortgelijke vraag over het terugkeren naar de voorraad, ik ging naar een Yamaha-dealer om van 35 kW naar een 55 kW te converteren en hun software vertoonde een fout dat een bepaald bestand ontbrak en de conversie niet kon voltooien. Ik zal proberen de meegeleverde afbeelding te flitsen en het opnieuw proberen, maar ik ben bang dat het ook niet zal werken, want zoals je zei: "knipperen van een ECU verandert veel van de interne bestanden, dus het zal niet precies in de" fabriek zijn uit de box "configuratie"

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Meestal kan de dealer nog steeds communiceren met de ECU nadat hij terug naar de voorraad is geflitst, maar onze licenties zijn er nog steeds, dus voor uw doel werkt het misschien niet. Bedankt, Jason A.

  • jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Het maakt wel verbinding en het kan alles zien, maar het kan het niet flashen naar 55kw, alleen toont het op dat moment een fout dat een bepaald bestand ontbreekt. Ik hoop dat ze mijn ECU kunnen herstellen naar de OEM-status, anders is mijn enige optie om een nieuwe ECU te kopen en dat is niet iets wat ik wil doen. Je moet echt contact opnemen met Yamaha of dit zelf onderzoeken en proberen dit uit te zoeken of op zijn minst een waarschuwing te geven dat dit zou kunnen gebeuren. Ik neem aan dat dit probleem alleen modellen na 2018 treft, omdat ik weet dat ze pas na dat jaar softwarebeperkingen begonnen toe te voegen.

Meld je aan of registreer je om te reageren.