Lezen en schrijven in de ECU-fout
hartmann4.p@gmail.com
ik heb een probleem met de software (FTECU tunning suite) ik wil niet lezen en schrijven in de ECU: ik heb een foutmelding (ik zei): "read (write) ecu error ce ec licenum 7204ECCB is geregistreerd bij de volgende gebruiker "mijn adres" neemt u alstublieft contact op met de eigenaar voor overdrachtsaanvraag. "maar ik meld me aan bij de software (FTECU tunning suite) !! wat is mijn probleem en hoe lost het het op? (ik probeer: -Upbtade de e-mail; - unistall en installeer de software) !!
tagged:
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
De ECU zegt dat het de licentie herkent maar dat het geen overeenkomend wachtwoord heeft om te verifiëren. Dit betekent dat de ECU is geschreven (opnieuw geschaald) met andere software. Om die ECU te reflashen, moet u een andere licentie aanschaffen.
Ik krijg hetzelfde probleem, zie onderstaande thread is gewoon één keer geflitst met FTECU, op de fiets aangesloten, losgekoppeld voor verdere wijzigingen en nu dit. Het lijkt te zijn begonnen sinds het downloaden van 2.5.4.24 versie van de software
Kent Het is mijn persoonlijke fiets die ik wil aanpassen. Deze fiets flitste door FT Ecu-systeem zonder enig probleem door mijn account hartmann4.p@gmail.com. Nu zou ik wat mods willen maken en het is onmogelijk. Hoe kunnen we een oplossing voor dit probleem krijgen?
rare kwestie, laat me mijn ecu eens proberen.
Klik op Ja in het berichtenvenster waarin wordt gevraagd of u de ECU wilt overschrijven. Stuur dan een screenshot naar ons van welke foutmelding dan ook.
Stuur alstublieft een screenshot van het bestand dat u probeert te flitsen en het onderdeelnummer van de ECU waarnaar u flitst. U hebt meerdere licenties en de software herkent geen ECU op basis van het bestand dat u probeert te flitsen, ook al is het eigendom van u.
geen oplossingen ??
als je
wilt schrijven
Hallo, als u "Ja" selecteert bij het ontvangen van dat overschrijfbericht, wordt het dan nog steeds naar de oorspronkelijke licentie verzonden? Bedankt, Jason A.
Hallo, sinds de nieuwe versie is het nog erger! Nu ziet hij de vergunning niet! Het is normaal ? Bedankt voor je antwoorden Hartmann Racing Développement
"Status: Fail: onverwachte rx 0" betekent meestal een hardwareprobleem. Controleer zorgvuldig uw harnas om te controleren of de draadpennen fully inserted and seated in de connector zijn. Ook heeft het Type 3-harnas een speciale jumperaansluiting naast de reguliere connector. Die connector mag alleen worden aangesloten wanneer u met de fiets rijdt, niet wanneer u probeert de ECU te laten knipperen.
Ik gebruik de Harness Bench die hem in perfecte staat vindt. het is echt geweldig dat de software elke dag een nieuw probleem vindt dat niet hetzelfde is als de eerste keer.
Vandaag een nieuwe update! en nog steeds een nieuw probleem!
sorry dit zijn deze foto's sinds vandaag
vandaag
Deze fout is typisch voor een ECU die niet volledig wordt gevoed. Kunt u uw voeding controleren?
hallo het werkt wel als ik voor het eerst flits
Gelieve te verduidelijken ... Ik heb zojuist je account gekraakt en al je licenties zijn in een goede bruikbare staat .. Hoe zou ik dit probleem in een gecontroleerde omgeving kunnen reproduceren?
Wanneer ik de ECU probeer te flitsen, krijg ik de foutmelding: Het initialiseren van het ECU-bericht en het gaat niet verder. Vertel me alsjeblieft de oplossing.
9A458B412017 GSXR1000 Fout: Flash-schrijffout Neem contact op met ondersteuning voor hulp Uitzondering = (9A458B41) 21-03-2020 06:29:22 AM Is deze licentie ongeldig? Vertel me alsjeblieft de oplossing
Probleem is opgelost. Probeer nu alstublieft te flitsen.
Laatst gebruikte modelstatus van licentie 9A458B41 03/21/20202017 GSXR1000flash init Bedankt voor uw steun. Het werd vanmorgen correct gespoeld, maar na de tweede keer werd de licentie ingetrokken en probeerde hij te herstellen en opnieuw te spoelen was het nutteloos. Vertel me alstublieft waarom de kans op succesvol schrijven laag is. Heel erg bedankt.
Ik heb vanavond veilig kunnen spoelen. Is communicatiesnelheid relevant? Als je niet kunt spoelen, hoe vaak je ook doet, het zal niet verdergaan alsof het bevroren is. Ik ben blij als je kunt controleren of het verder gaat dan schrijven.
Als je internetverbinding traag is, kan het flashproces even duren. Wees geduldig tijdens het proces.