Helpforum

Licentieoverdracht (e-mail)

kawasakifte@gmail.comkawasakifte@gmail.com Berichten: 10Verified User

Omdat ik een probleem heb met reflash FZ1 (ik heb een fout Fout: geen reactie) op mijn eerste interface, wil ik proberen deze ECU opnieuw te flashen op mijn tweede interface (ik koop 2 interfaces voor elk geval;)). Wanneer ik naar de map ga LICENTIES in mijn account en wanneer ik naar deze licentie ga (9F846FFB) zie ik de optie: doorzetten naar en e-mailen ... Ik kan daar mijn tweede e-mail schrijven waar ik de tweede interface heb geregistreerd en vervolgens probeer te flitsen op de tweede kabel? :) Of overdracht van nieuwe (niet-gebruikte) licenties naar MY SECOND-account met tweede interface?

Comments

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User
    bewerkt July 2019

    Licentieoverdracht wordt gebruikt om het eigendom van uw ECU over te dragen aan een andere geregistreerde gebruiker, zeg aan uw tuner wanneer u uw fiets afzet bij de dyno-winkel. In dat geval zou u ervoor willen zorgen dat ze terug worden overgedragen wanneer ze klaar zijn ..

  • kawasakifte@gmail.comkawasakifte@gmail.com Berichten: 10Verified User

    OK :) . Het is goed voor mij .. Ik wil gewoon mijn tweede interface proberen en het probleem vinden. Dus ... ik kan EEN licentie overbrengen naar mijn tweede account en probeer deze getransferde ECU in de tweede interface te reflashen .. en wanneer ik het controleer, kan ik het overbrengen terug naar eerste kabel .. JA :) ??

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User
    bewerkt July 2019

    Als beide interfaces aan hetzelfde account zijn gekoppeld, is er geen overdracht nodig en kunt u ze eenvoudig onderling gebruiken. Anders zou u moeten overschakelen tussen de account-interface A is geregistreerd en interface B is geregistreerd .. De licentie heirachy is: 1) Account - een account kan elke geregistreerde interface gebruiken om onze licentie geassocieerd met hen 2) Interface - meerdere interfaces kunnen worden geregistreerd op dezelfde account en ze kunnen onderling worden gebruikt. 3) ECU-licentie - elke interface wordt geleverd met één ECU-licentie, maar elke licentie in een account kan worden gebruikt met en interface is geregistreerd voor die account. dit licesjse kan via gebruikers via de website worden overgedragen. 4) Functiecodes - functiecodes zijn normaal gesproken niet vereist, behalve om specifieke functies in een ECU in te schakelen, ze associëren met een bepaalde ECU-licentie en worden met die licentie overgedragen in het geval van een licentieoverdracht.

  • conk@abv.bgconk@abv.bg Berichten: 1Verified User

    Nog een vraag aan bovenstaand punt 2) Interface: is de interface overdraagbaar van het ene account naar het andere, in het geval van een tweedehandse aankoop? Ik heb mijn fiets verkocht en ik heb die interface niet meer nodig. Natuurlijk zou de nieuwe eigenaar van de interface een nieuwe licentie kopen voor hetzelfde type ECU waarvoor de interface is ontworpen. Bedankt!

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

    Huidige interfaces zijn niet overdraagbaar, hoewel we hier in de toekomst naar zullen kijken.

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Berichten: 11Verified User

    Vraag! Ik heb de datalink-bank ecu-flitsset gekocht ..... nu wanneer ik mijn ecu aansluit, en naar het apparaat in de FTecu-suite ga en op de actieve afstemknop druk, er staat: "Deze ECU met licennum **** ***** is geregistreerd bij de volgende gebruiker ********@hotmail.com neem contact op met de ovner voor overdrachtsverzoek "de eigenaar van die mail is degene die mijn ecu 2 jaar geleden flitste, is dat mogelijk om 2 licenties op de samme ecu te hebben? Bedankt :-)

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U kunt niet twee licenties op dezelfde ECU hebben. Kortom, als u de instellingen van de vorige licentie wilt behouden, moet u contact opnemen met die persoon om een licentieoverdracht te regelen. Als u niet om de vorige instellingen geeft, gebruikt u gewoon uw bankflitskit om de vorige licentie te overschrijven met uw eigen licentie.

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Berichten: 11Verified User

    Oh leuk, het kan me niet schelen ... maar hoe gebruik ik mijn bench flash kit om de vorige licentie te overschrijven ??

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt August 2019

    Wanneer u uw bank-flitsset aansluit op de ECU, moet u een bestand op de ECU flashen om de functies van de tuning suite te kunnen gebruiken. Kies een bestand (zorg ervoor dat dit overeenkomt met uw ECU-onderdeelnummer) en klik op Apparaat> Schrijven. Klik op "OK" wanneer u de prompt ziet "Deze ECU met licentienummer XXXXX is geregistreerd bij ...". U ziet dan een prompt met de vraag: "Wilt u deze ECU overschrijven met licentie XXXXX?" U klikt op OK en het proces begint met het schrijven van het bestand dat het vorige bestand overschrijft. Als u klaar bent, zou u alle functies van de tuningsuite moeten kunnen zien en gebruiken. Volg alle aanwijzingen op het schrijfproces zorgvuldig op. Als dit wordt gevraagd, moet u dat doen en op OK klikken. Klik niet op OK voordat u de procedure uitvoert.

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Berichten: 11Verified User

    Bedankt, het werkte perfect :-)

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Blij Het te horen! 👍️

  • mrc723@gmail.commrc723@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Excuses voor het laat komen. Een vraag, zou u een nieuw bin-bestand moeten kopen en daarmee overschrijven?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Als u een nieuwe flash-kit of USB Data Link-kabel aanschaft, wordt er een nieuwe flash-licentie meegeleverd.

  • mrc723@gmail.commrc723@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Advies alstublieft, zoals hierboven. Ik heb de kabel vanwege het afstemmen van de R1's van ons team. Het is dus geen "nieuwe" kabel met bijgeleverd BIN-bestand. De vorige tuner is terughoudend om me zonder financiële beloning toegang te geven tot de ECU van de fiets. Aangezien deze rijder de fiets heeft gekocht met het systeem erop gemonteerd, wil hij niet graag een nieuwe BIN met Autoblip kopen. Is er geen andere manier? Ik heb de vorige man voorgesteld om het terug te zetten naar de standaard en vervolgens het eigendom over te dragen. Advies over hoe verder te gaan alstublieft

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Als de vorige eigenaar van het ECU-bestand terughoudend is om over te dragen naar de licentie vanwege intellectuele eigendom (afstemming), dan kan hij, ja, de standaard brandstofkaarten eenvoudig kopiëren / plakken van een standaard onbeperkt bestand en de licentie vervolgens aan u overdragen. Of hij kan een nieuw standaard onbeperkt bestand in de ECU flashen, maar u moet ervoor zorgen dat de Auto-Blip-functie is ingeschakeld wanneer hij dat doet. Als de vorige ECU-eigenaar deze optie weigert, zijn er geen andere keuzes. U moet een nieuwe Flash-licentie en Auto-Blip-activeringslicentie aanschaffen.

  • rana@questpoint.norana@questpoint.no Berichten: 1Verified User
    bewerkt September 2020

    Hallo, @kento_ftecu Ik heb een e-mail naar FTECU gestuurd en dezelfde inhoud op dit forum geplaatst. Ik moet toegeven dat ik de licentieregels van FTECU niet volledig begrijp, en misschien kan iemand op dit forum me helpen het te begrijpen. Ik heb jarenlang een bankinterface liggen zonder deze te gebruiken. Ik vond het per ongeluk in een doos en nu ben ik van plan de FTECU-interface te verkopen. Ik heb de FTECU een paar dagen geleden aangesloten en getest om te zien of het werkt voordat ik het verkocht. Ik realiseerde me na een test schrijven dat dat misschien een * GROTE * fout was. Nu is de FTECU-interface gekoppeld aan mijn ECU :-( Ik heb 3 vragen: 1) Wanneer ik de interface verkoop, draag ik de licentie dan over aan een nieuwe koper zodat ze hun ECU kunnen flashen? 2) Of moet de koper van de interface een licentie voor zijn ECU kopen? 3) Hoe kan ik de koppeling tussen mijn ECU en FTECU "verbreken"?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Zodra een datalink USB-kabel is geregistreerd op uw e-mailadres, kan deze niet worden gewijzigd. Die kabel krijgt voor altijd een licentie voor uw e-mail. Nu kan iedereen uw kabel gebruiken zolang ze uw inloggegevens voor het FT-account hebben. Er wordt geen betalingsinformatie opgeslagen in uw account, dus het is echt geen probleem om uw login te verstrekken. Als u licenties overdraagt, wordt uw USB-registratie niet overgedragen. Stel dat u een fiets heeft die u aan John verkoopt. Je hebt je afstemmingskit, maar hij heeft er geen. U kunt hem uw afstemmingskit met de fiets verkopen, maar hij heeft uw inloggegevens nodig om deze te gebruiken. Of hij kan zijn eigen stemmingskit kopen en deze onder zijn naam registreren. Zodra zijn kit is geregistreerd, kunt u de ECU-licentie aan hem overdragen, zodat hij toegang heeft tot de melodie in de ECU. Als u de licentie niet aan hem overdraagt, maar hij wil een wijziging in de ECU aanbrengen, moet hij opnieuw beginnen met een nieuwe licentie en de ECU afstemmen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.