Helpforum

Honda CBR1000RR 2017/18 SP1 (38770-MKF-D43)

mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Berichten: 40Verified User

We zijn door een aantal CBR1000RR SP1-eigenaren benaderd om hun ECU's te laten knipperen, ze hebben allemaal ECU-onderdeelnummer 38770-MKF-D43. Dit onderdeelnummer staat niet in de huidige lijst met bin-bestanden. Ik heb geprobeerd om een uitlezing uit te voeren met behulp van een 4-pins type 5 aan de zijkant van de fiets, maar omdat de ecu niet flitst, heb ik geen succes gehad. Is er een compatibel bin-bestand beschikbaar? Is er een manier waarop ik kan proberen de onbewerkte ecu te lezen om het de afbeelding naar je te e-mailen?

tagged:

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, de enige manier is om de ECU naar ons te sturen, zodat we de afbeelding eruit kunnen halen. Laat het me weten als je daar interesse in hebt. Bedankt, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Berichten: 40Verified User

    Hallo Jason, ik zal dat van sommige klanten laten weten, om te zien welke hun ecu beschikbaar zal stellen, heb je een schatting van hoe lang je de ecu nodig zou hebben? Groeten Paul

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het zou hoogstwaarschijnlijk een paar weken duren om te doen. Dit duurt veel langer dan anderen vanwege de complexiteit van de Keihin ECU. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.