Helpforum

Probleem quickshifter mt07

24

Comments

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Berichten: 15Verified User

    Jason, de motorfiets begint niet met deze 3 bestanden en geeft de foutcodes aan P0108 P0113 P0118 P0122 P1602 P1605

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Berichten: 15Verified User

    kunt u de parameters wijzigen en de shifter alleen op de injectierail plaatsen om het te proberen?

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User
    bewerkt December 2019

    Ik gebruik het MT07 2018 BU2-8591A-10 (JAP) -bestand. Het komt niet overeen met de ecu van mijn motorfiets. Je kunt de foto van mijn ecu hierboven zien op het forum Maar met dit bestand is het probleem verdwenen. Ik ben erg blij met het resultaat. Ik hoop dat mijn ervaring je kan helpen het probleem op te lossen.

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Berichten: 15Verified User

    Hallo Martin, bedankt voor je terugkeer, maar de fiets begint niet met dit bestand

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Will In mijn motocilceta komt het aantal ecu niet overeen met het bestand dat goed kwam te werken. Het probleem is het bestand. Zoek daarentegen niet naar de oplossing.

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Berichten: 15Verified User

    Hallo, heb je een oplossing gevonden? de fiets van mijn klant wacht nog steeds op de shifter om te werken

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Ja, ik heb het gevonden. Gebruik in een ander bestand dan dat van mijn ecu. Mijn motorfiets is 2018 gemaakt in Japan Mijn bestand is 2018 0T B31-8591A-00 (PHL) "Dit bestand heeft de motorfiets lange tijd uitgeschakeld" Upload dit nieuwe bestand: 2018 MT07 BU2- 8591A - 10 (JAP) Nu de quickshifter werkt correct. 😁😀 Ik ben erg blij BJrQeMYx8HUyfTc0Q1Q1Q1Q1Q1Q11

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Kent / Jason. Vandaag ging ik op pad om mijn MT op de weg te proberen. De motorfiets heeft een probleem. Door scherp te accelereren reageert de fiets niet. Als ik het bestand installeer dat overeenkomt met mijn motorfiets, werkt de quickshifter slecht. Als ik een ander bestand installeer, werkt de quickshifter prima, maar de fiets werkt slecht. Alsjeblieft, ik heb een oplossing nodig. Bedankt

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Berichten: 15Verified User
    bewerkt January 2020

    Hallo Kent / Jason, ik heb ook nog steeds geen oplossing, de polariteit van mijn motorfiets moet anders zijn dan je bestanden, heb je het schema om te wijzigen en te proberen? Martin, ik denk dat je bestandstoewijzing niet goed is, probeer de brandstoftabel te kopiëren om het te proberen

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Martin, Wanneer je zegt dat de quickshift goed werkt maar de fiets slecht werkt, leg dan uit wat je bedoelt met de fiets die slecht werkt? Bedankt, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Jason. met het bestand BU2-8591A-10 (jap). De quickshifter werkt. Maar ik heb het probleem om met 8000 tpm te snijden. Daarmee wil ik bedoelen. De quickshifter werkt correct, maar de motorfiets maakt een ontsteking bij 8000 tpm. de storing is alleen in de 5e en 6e versnelling bij 8000 tpm. Niet in de andere versnellingen. Ondanks dat. Met dit bestand. Quickshifter werkt. Fiets niet met het door u voorgestelde bestand. B34-8591A-00 (phl). de quickshifter werkt niet .. De motorfiets laat het contact niet afsnijden bij 8000 tpm. Quickshifter werkt niet, motorfiets heb ik de video bijgevoegd met de fout die overeenkomt met het door u voorgestelde bestand. Als ik zeg dat je niet werkt, betekent de quickshifter dat het niet correct werkt en hoe dan ook een lange vertraging tussen de versnellingen veroorzaakt. Ik wil weten wat u mij wilt doen om dit probleem op te lossen als u een oplossing hebt. Deze test sluit fouten in de installatie van het systeem en zijn componenten uit. Het probleem is puur softwar https://youtu.be/_pskF_eQoPU PS. Ik ga de video per e-mail verzenden. was onmogelijk op deze manier

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    DIT IS EEN NIEUWE VIDEO VAN DE QUICKSHIFTER FAILURE https://www.youtube.com/watch?v=hTX3Toj3EUI

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Will, we hebben binnenkort een oplossing voor u, we werken samen met Tournay. Bedankt, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Martin, laat me hiernaar kijken en kijken wat ik voor je kan doen. Bedankt, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Martin, wanneer je het BU2-10-bestand gebruikt, werkt je QS normaal, maar raakt je fiets elke keer een toerentalbegrenzer bij 8000 tpm? Bedankt, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Jason. Met het bestand BU2-8591A-10 (jap) Stock, met harde versnelling altijd bij 8000 tpm in de vijfde en zesde versnelling afsnijden. Hetzelfde geldt voor het BU2-8591A-10 (jap) -bestand zonder beperkingen, maar bij 6000 tpm. Als het soepel versnelt, wordt de ontsteking met geen van de 2 bestanden gesneden. Groeten Martin

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Martin, is het snijden alsof je probeert een shift in te schakelen of snijden als een toerentalbegrenzer? Zou je me een video kunnen sturen van het doen van deze snit wanneer je niet probeert te verschuiven? Dus een video van het snijden onder harde versnelling en dan niet snijden onder gemakkelijke versnelling terwijl niet wordt geschakeld. Bedankt, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Jason. Snijdt als een toerentalbegrenzer. Het spijt me, ik heb geen video. Ik ga proberen dit weekend er een te produceren. Ik moet de weg op om dat te doen. Ik moet de test op de weg doen omdat de dinamometer te duur is. (ongeveer 200 dollar). Ik gebruik het bestand dat faalt bij 6000 rpm. het andere bestand komt niet omhoog. 8000 tpm in 5ta is bijna 180 km / u. met vriendelijke groet

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Jason. Ik ga twee video's sturen. De eerste werkt de fiets goed. U kunt zien hoe bereik en voorbij 200 km / u. in 5ta en 6e snelheid. En bereik 10.000 tpm. Normaal. In deze video had het bestand b34

    geïnstalleerd. In de tweede video kun je zien dat bij 5ta snelheid de versnelling traag wordt. Ongeveer 8000 tpm begon de storing. ik kan niet precies doen wat je wilt. om een verschil te maken tussen langzame en snelle versnelling. In deze video kun je zien dat rond 8000 tpm en 180 km / u de versnelling langzaam wordt met de storing op dit moment. MAAR in deze tijd merk ik dat de versnelling niet stopt. de versnelling van de fiets gaat door met de mislukking maar zeer langzaam. In de dinamometer was de toerentalbegrenzer duidelijk. op de weg niet.

    Ik wacht op nieuws zo snel mogelijk. Groeten Martin

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Martin, open bestand B34-00 (PHL) van de tuning suite. Zoekt naar Quickshifter 2 en controleer of deze is ingeschakeld, zou het moeten zijn. Flits de ECU en test het. Als dat niet werkt, schakel dan Quickshift 2 uit en weer in. Vervang de ECU en laat het me weten als dat voor u werkt. Bedankt, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Jason. Ik heb de test uitgevoerd met de B34-00 (PHL), stock en onbeperkte bestanden. Het resultaat was in beide gevallen hetzelfde. In de eerste flits houdt de Quickshifter de fout door de motorfiets lang uit te zetten. Vervolgens deactiveer en activeer ik de Q's en flits ik de ecu opnieuw. Het resultaat is dat de QS actief is MAAR werkt niet. Wanneer ik schakel, doet de QS niets. Ik heb verschillende flitsen gemaakt zonder enig resultaat. De QS is dood. Bedankt, Martin

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Martin, ik heb de Quickshift-optie opnieuw gewijzigd. Probeer de test opnieuw voor mij wanneer je tijd hebt. Bedankt, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Flash B34 met qs activeert en volgt het probleem van langdurig motorafsnijden. . Schakel qs uit en flits opnieuw. Ik maak een nieuwe flits met de QS ingeschakeld, maar ik volg de lange motoronderbreking. Vandaag heb ik een nieuwe video gemaakt om de qs te vergelijken met het bestand BU2 en B34. In de BU2 is het voorlicht aan wanneer de snelheid wordt gewijzigd, MAAR in de B34 gaat het voorlicht uit wanneer ik de snelheid verander. Kijk zoals het voorlicht flitst wanneer ik de snelheid selecteer. Ik wacht op nieuws.

    Groeten Martin

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Goedemorgen Jason. Omdat ik niets van je hoor, laat ik dit bericht achter met het probleem. Ik ben nog steeds bereid om samen te werken, zodat u een oplossing voor het probleem van Q's kunt vinden. Vertel ons hoe we verder gaan om de Q's te laten werken. Bedankt

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Jason - Kent. Ik denk dat je aan mijn probleemoplossing werkt. Ik moet hieraan blijven werken. Ik heb geen enkele reactie op het forum. Stuur me daar alstublieft nieuws over. Groeten Martin

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Martin, sorry voor de vertraging bij de reactie hier. We vinden het moeilijk om een oplossing voor je te vinden zonder een fiets te hebben met hetzelfde probleem. Geef ons wat meer tijd om te proberen iets nieuws te bedenken dat u kunt proberen. Bedankt, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Beste Jason Ik wil weten hoeveel ik moet wachten op de oplossing. Ik denk eraan de Q's naar u terug te sturen. Het probleem is niet de fiets. Het probleem is om het juiste bestand naar mijn fiets te genereren. Ik kocht de Q's op 30 oktober van het afgelopen jaar. Vertel me of dat mogelijk is. Als je me het OK geeft. Ik zal het pakket naar u verzenden. Stuur mij alstublieft uw adres. Martin Groeten

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo. Ik wacht op nieuws over mijn probleem. vriendelijke groeten

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Martin, stuur me een e-mail: jason@ftecu.com Bedankt, Jason A.

  • aigars.jankuns@gmail.comaigars.jankuns@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Jason, ik heb hetzelfde probleem met mijn 2018 mt07 quickshifter. Het werkt maar schakelt de motor tussen de versnellingen 1 - 1,5 seconden uit. Ik heb ook een ander modelbestand uit 2017 geflitst, maar maakte geen verschil. Ik heb niet gecontroleerd of het uitschakelt bij 8000, maar quickshifter werkt niet zoals het hoort. Ik heb B34-8591A-00 ecu MADE IN JAPAN

Meld je aan of registreer je om te reageren.