Tukifoorumi

1WS-8591A-70

ast11854@bigpond.net.auast11854@bigpond.net.au Viestejä: 4Verified User
  • Hei Olen kopioinut ja liittänyt seuraavat kysymyksiini FTecu.inc facebook-sivustolta Alan Stapleton Onko sinulla 1WS-8591A-70 (AU) rajoittamaton saatavana? hurraa
  • FTecu Inc Valitettavasti meillä ei ole tiedostoa saatavilla. Sinun olisi lähetettävä meille ECUsi, jotta voimme luoda sen.
  • Alan Stapleton Hei, noin 18 kuukautta sitten, kun ostin FTecu-sarjan, harhauduin ja menin 1WS-8591A-30EU -koodin kanssa, ellei lukenut myöskään aktiivista (ei myöskään voinut valita) paketti erojen korjaamiseksi, pyörä näyttää nyt toimivan parhaiten, minkä jälkeen se on asentunut. Nyt tein ECU: n lukeman viime viikolla ja tallensin tililleni, pystytkö lukemaan tallennetun ECU: n lukeman? antaa pyörälle juoksun dynnossa pian nähdäksesi missä pyörä on. Tarvitsetko luvat tallennetun lukeman lukemiseen?
  • piristää Alan
  • PS MT07 -käyttäjille, joilla on ongelmia puhaltimen lämpötilojen asettamisessa. Minulla oli menestysasetukset 85c-90c: ssä, kuten FTecu-tuki ehdotti.


Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei Alan, olen pahoillani, etten ymmärrä täysin kysymystäsi täällä. Sinulla on -70 ecua, jonka olet vilkkanut -30-tiedostolla ja haluat nyt meidän tekevän -70-tiedoston -30-luetusta tiedostostasi? Kiitos, Jason A.

  • ast11854@bigpond.net.auast11854@bigpond.net.au Viestejä: 4Verified User

    Hei Jason, en ollut ajatellut sitä, olisiko se mahdollista? Ajattelin aluksi, että jos pystyisit lukemaan ja tarkistamaan, että kaikki parametrit olivat kunnossa, ts. polttoaineseos, sytytys jne., jotta minulla voisi olla mieli. kiitos Alan

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Allan, No, jos ECU on -70-osanumero, mutta salamasit sen -30-tiedostolla, alkuperäinen -70-kuva katoaa. Joten en voisi tehdä sinulle tiedostoa osanumerollesi. Sinun on käytettävä tällä hetkellä käyttämääsi tiedostoa. Mitä vikaa tällä hetkellä pyöräsi tiedostossa on? Kiitos, Jason A.

  • ast11854@bigpond.net.auast11854@bigpond.net.au Viestejä: 4Verified User

    Hei Jason Ei ongelmia, pyörä menee hyvin, tiedän nyt, että kun vilkkuin -30eu: lla rajoittamattomasti, alkuperäinen tiedosto katosi, valitettavasti kaipasin tai en saanut tietää, että oli välttämätöntä lukea varaston ecu ensin . jota en olisi muuten voinut tehdä, koska ecua ei ollut luettelossa, jos olisin tiennyt ja minulle olisi kerrottu, olisin tarkastellut vaihtoehtoista ecun viritystä. Kysymykseni oli, pystytkö lukemaan tallennetun tiedoston nähdäkseni kaikki parametrit kuten pitäisi olla? eli. polttoaineseos, sytytys jne., jotta minulla voisi olla mieli. piristää Alania

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Alan, lähetä meille nykyinen tiedostosi sähköpostitse, niin katson sitä. Kiitos, Jason A.

  • ast11854@bigpond.net.auast11854@bigpond.net.au Viestejä: 4Verified User

    sähköposti lähetetty, hurraa Alan

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.