Tukifoorumi

ECU-lisenssi 5CA000ED

mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

Hei, salamasin viimeksi tämän ecu 2015R1 toukokuussa 2019. Asiakas pyysi minua tarkistamaan pyörälleen tänään asetukset, enkä pysty lukemaan tai kirjoittamaan ecua, ohjelmisto sanoo, että ekulla ei ole lisenssiä. Olen kokeillut hänen kaapelillaan, käyttäjätunnuksillaan ja omalla kaapelillani ja käyttäjätunnuksellani, kun olen siirtänyt lisenssinsä vastaavien käyttäjätunnusten välillä. Mikä on outoa, että autoblip näyttää toimivan hyvin, mutta kun saan tämän lisenssin, en pysty selvittämään, toimiiko aktiivinen viritys oikein

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, en näe lisenssissä mitään vikaa ja näyttää siltä, että Autoblip- ja ActiveTune-koodit on onnistuneesti linkitetty lisenssiin. Jos sinulla on ongelmia ECU: n kanssa kommunikoinnissa, se voi liittyä laitteistoon. Vilkkuuko polkupyörän puolella vai penkissä tätä ECU: ta? Kiitos, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

    Hei Jason, olen löytänyt ongelman asiakkaiden kanssa, pyörän sivuvaljaat. Sai sen lajiteltuksi. Keltainen johto vaurioitui pyörän sivuvaljaissa. Kiitos Paul

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Paul, ilo kuulla, että sait sen selvitettyä. Kerro meille, jos tarvitset jotain. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.