Helpforum

fout: kan de GSXR1000 ECU 2017 niet initialiseren

2»

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt September 2019

    OK, ik zie dat je je oorspronkelijke berichten hebt bewerkt. U moet ons de andere ECU sturen zodat we deze alsjeblieft kunnen bekijken.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    ja sorry, ik heb iets geschreven toen ik check dat ik me realiseer dat ik het verkeerd heb gedaan. Op welk adres kan ik u mijn ECU verzenden? is het veilig als het overzee is ...?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    1010 N. Batavia St. Suite J Orange, CA 92967 Ja, veilig te verzenden zolang u het zorgvuldig verpakt en goed verpakt hebt.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat bedoel je: "Ik realiseer me dat ik het verkeerd heb gedaan"?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    Ik probeer eerst QuickShift een pitlimiet op de nieuwe licentie van de nieuw gelezen kaart met de nieuwe ECU te activeren en ik kreeg een foutmelding .... maar toen ik de nieuwe ECU flitste quickshift het werkt prima als ik check.

  • Trintaviousm@gmail.comTrintaviousm@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Ook mijn flits is mislukt! enige hulp hierbij?

  • Trintaviousm@gmail.comTrintaviousm@gmail.com Berichten: 4Verified User

    dit is wat het zegt

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U moet ervoor zorgen dat uw internetverbinding goed is, zonder laag signaal of uitval vanwege overmatig bandbreedtegebruik. Omdat de internetverbinding tijdens de flash is verbroken, is uw licentie in de "hardfail" -status gegaan, dus deze is opnieuw ingesteld. Je zou goed moeten zijn om weer te flitsen.

  • Trintaviousm@gmail.comTrintaviousm@gmail.com Berichten: 4Verified User

    hey weer terug dus ik flitste het opnieuw, terwijl ik probeerde te flitsen met een ander onderdeelnummer ecu, adviseer mijn een ftecu “man die ik heb gebeld en gesproken” en het werkte na de oplossing die je hebt gedaan, maar mijn brandstofpomp wilde niet, dus ik zei schroef ik zal het oude spul er weer in doen en het met rust laten en het faalde weer om hetzelfde te zeggen! ik ben naast mijn router en had dit probleem niet van tevoren toen ik de software kreeg bedankt. ik zit weer vast in de mislukte modus

  • Trintaviousm@gmail.comTrintaviousm@gmail.com Berichten: 4Verified User

    mijn hele deal is dat ik probeer de startbesturingsitems te laten werken en hij vertelde me welke ecu-onderdeelnummers gebruiken en het flitste naar de fiets die mijn brandstofpomp zou vullen. dus misschien kun je me ook helpen de aanpassingsfunctie van het flash-programma te laten werken voor de startcontrole

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt September 2019

    Het feit dat je direct naast je router staat, betekent niet dat je een solide internetverbinding hebt. Als uw ISP u op een lijn heeft die door een heleboel mensen wordt gebruikt, kunnen ze bandbreedte opzuigen en uw verbinding verbreken.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    Hallo, het lijkt erop dat het niet werkt. de nieuwe ECU I Flash met een nieuw rijbewijs Ik kreeg een controle bericht de pomp werkt geen start van de motor. Feit is dat de nieuwe ECU onderdeelnummer 17K02 is en de oude ECU 17K00, dus ik probeer terug te schrijven naar de kaart die oorspronkelijk is opgeslagen tijdens de eerste keer lezen en ik kreeg dat bericht na het cheking van de EU:

    Dus ik kan de nieuwe ECU niet opnieuw flashen ?????? !!!!! Heeft u hulp nodig?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Heb je het opnieuw geprobeerd? De GSX-R's zijn niet zo kieskeurig over de bestandsjaren. Dat gezegd hebbende, de GSX-R1000 ECU's zijn ook enigszins schilferig, je moet het vaak een paar keer proberen voordat de ECU goed reageert. Probeer ook een andere USB-poort.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    het lijkt erop dat mijn bankharnas een defecte + draad heeft ... de draad is gebroken toen ik de connector van de ECU losmaakte ... ik vermoed dat deze zwak was ....

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    hallo, ik repareer het harnas, het werkt bij het lezen maar nog steeds dezelfde foutmelding wanneer het de ECU controleert voordat het knippert. ik ben op zoek naar een andere computer, verschillende USB-poorten en andere USB-kabels ..... nog steeds hetzelfde bericht hierboven ..... weet niet wat ik moet doen ...

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U hebt nog steeds een probleem met uw hardware. U communiceert nog steeds niet met de ECU. Ga naar Help> Testinterface> Ingangen. Let niet op de gekleurde stippen, let op het nummer tussen haakjes. Vermeld bij het in- en uitschakelen welke nummers worden weergegeven. Alleen ingangen, probeer geen andere test.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    HI, met voeding ingeschakeld: (26) & (36) met voeding losgekoppeld: (0)

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    Ik gebruik GSXR-voorraadbatterij

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    Ik probeer het een tweede keer en nu heb ik alleen (36) met stroom aan

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Probeer het stockbestand met het ECU-onderdeelnummer terug in de ECU te schrijven.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    Mijn nieuwe ACU is een 32920 K 02 Dit is hetzelfde bericht en ik krijg hetzelfde bericht Status: Fout bij lezen licentie en hetzelfde foutbericht met een andere kaart bestanden (ik probeer een 17KG2) en ook met mijn oude ECU en dezelfde foutmelding

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U hebt nog steeds een hardwareprobleem dat communicatie met de ECU en de server verhindert. Controleer alle draadverbindingen zorgvuldig.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    ik verander de USB-kabelboom om te controleren, ik heb hetzelfde probleem. alleen controleren met een andere ECU / bank harnas. het zegt ecu-licentie vergrendeld.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ons systeem laat zien dat er niets mis is met uw licenties. Kunt u een screenshot van het foutbericht sturen?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    hallo weer, dus nu ik nog wat tijd over heb na de race (3 maanden :)) heb ik wat gecontroleerd. dus ik test met mijn twee USB-harnassen en ook met mijn bench-harnas EN mijn fietsharnas: hetzelfde resultaat, met de twee ECU kan ik ze lezen, maar elke keer als ik erop probeer te schrijven, kreeg ik "controle-ECU" en bericht Fout: ECU vergrendeld en die ECU werken niet op de fiets (kreeg een controlebericht op het dashboard, de pomp en de fiets proberen te starten, maar deze zal niet barsten), en wanneer ik een goede ECU probeer, werkt alles prima. Ik ben klaar om die ecu door UPS naar jou te verzenden, tenzij je iets nieuws in mijn zaak hebt ??? Fabian

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User


    Ook weet ik dat Josh me twee raceteam-pakkettesten heeft gegeven en gebruikt voor de race van Bol d'or, maar waarom staat er 'ongebruikt'? wat moet ik doen?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    UP?

Meld je aan of registreer je om te reageren.