Tukifoorumi

Ongelma nopean siirtäjän mt07 kanssa

martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

Hei. Minun mt07-laitteeseen on asennettu pikavirtakytkin oletusarvoisilla Sotck-arvoilla. Aktivointiviive 05ms Seuraavan vaihtoviive 0500 ms Anturityyppi EI Ongelma on, kun vaihde vaihde on aktivoitu, moottori sammuu noin 2 sekunniksi. Voinko ratkaista sen? Kiitos


«134

Kommentit

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User
    Muokkaa nyt rajoittamatonta ecua 
    . Nyt muokata rajoittamatonta ecua. Kun vaihtaminen aktivoidaan, moottori sammuu noin 0,5 sekunniksi. Ongelma väheni, mutta silti hidas.
  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mikä tiedostonumero vilkkuu?

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Kento. Oma ecu on B348591A-00 (liitän kuvan)

    Käytän 2018 MT07 B34-8591A-00 (PHL) rajoittamatonta, sammuu likimäärin 0,5 sekunnin ajan ja 2018 MT07 B34-8591A-00 (PHL) 2 sekuntia

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Oletko yrittänyt säätää kummankin tiedoston pikasiirtimen tappa-aikoja nähdäksesi, saatko sen toimimaan paremmin? Kiitos, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Jason. Yritin aktivointiviiveellä 05ms ja aktivointiviiveellä 25ms. En huomaa eroa. Älä tee muutoksia Seuraavan vuoron viiveessä. Se on 0500 ms. Kiitos.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tee säätöjä QS-ajoitustaulukkoosi alla esitetyllä tavalla:

    Kiitos, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hi Kent Voisitteko lähettää MT07 2018 ECU B34-8591A-00 -koodille tiedostosi nollauksen? Olen pahoillani Kentistä. En voi saada pikavaihtimen toimimaan. Nyt minulla on 2 ongelmaa. Kiitos.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Meillä ei ole nollaustiedostoa tälle ECU-osanumerolle.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    😂 Onko minulla mahdollisuus palauttaa kaikki varastossa olevaan tuotteeseen?

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hi Kent. Palautin tiedostot varastossa. Pyörä toimii täydellisesti, mutta minulla on edelleen ongelma nopean vaihtovivun kanssa. Vaihteenvaihdon ollessa aktivoituna moottori sammuu noin 2 sekunniksi. Taulukon asetukset ovat samat. Sitä ei voida käyttää näissä olosuhteissa. voinko ratkaista sen? Kiitos


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Yrititkö viimeisimpiä ehdotuksia Jasonilta?

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Kento. Kyllä, minun Quickshifter-ajoituskarttani, se on identtinen minulle tapahtuneen kanssa. Jason Älä muuta mitään Quickshifter-ajoituskartassa. Liitteenä valokuva tietokoneestani


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Jason tarkoitti vain tehdä säätöjä QS-ajoitustaulukkoosi käyttämällä valokuvassa olevaa karttaa ... etkä käytä valokuvassa näkyvää karttaa, koska nämä asetukset ovat osakeasetuksia. Yritä vähentää ajoitusta tietyillä alueilla, joilla sitä tarvitaan.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Kento. Kiitos vastauksesta. Mitä sopivaa minun pitää tehdä kartalla? Moottori sammuu noin 1-2 sekunniksi kaikilla kierroksilla (minimivalitun kierrosluvun rajoissa) ja kaikilla vaihdeilla. En tiedä mitä muokata kartalla lyhentääksesi viivettä. Kiitos Kento.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    If you absolutely sure that the kill time of 1-2 seconds is at all rpm and in all gears, yritä vähentää kunkin solun arvot viidellä, salamata se ECU-osaan ja katso, miltä se tuntuu.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hello kento Kyllä, tappamisaika on aina rpm. Mielestäni ftecu-salaman asennus ja nopea vaihto ovat oikein. Tiedosto vastaa moottoripyöräni vuotta ja ecujen lukumäärää. Vilkkuva ecu on kirjoitettu hyvin Kun vaihdevipua työnnetään, piiri sulkeutuu arvoon 0. Kun painan vaihtovipua, se menee seuraavaan vaihtamaan, mutta kuolema-aika on erittäin pitkä. Konfiguraatiossa ei ole mitään, jota voit muuttaa niin, että poistoaika on vähintään 1 sekunti. Muuta Quickshifter-nopeuden minimi-rpm ja se toimii, mutta kuoleman aika jatkuu. Muuta nopean muutoksen aktivoinnin viivettä, 05 ms, 10 ms, 15 ms, 20 ms ja 25 ms, mutta kuoleman aika jatkuu. Yritän muuttaa seuraavan vaihtoviiveen, mutta se ei toimi. Vain 0500 ms voidaan valita. Kun valitset toisen vaihtoehdon, ruutu muuttuu valkoiseksi. Modifioin aikakarttoja, mutta kuoleman aika jatkuu Poista ja asenna kaikki uudelleen, Stock ja ilman rajoituksia, mutta seuraa poistoaikaa. En näe mitään, mitä voisin tehdä ongelman ratkaisemiseksi. Tällä hetkellä deaktivoin nopean muutoksen. En voi jättää sitä aktivoituneeksi, koska vaihdettaessa vaihdeta perinteisellä tavalla (painettaessa kytkintä ja leikkaamalla kaasua) huomaan moottorin olevan pois päältä. Rumin ajamisen lisäksi se on vaarallista. Anteeksi kuvaus ja arvostan ymmärrystä, koska käytän online-kääntäjää. Toivon, että voisin ratkaista ongelman niin, että muuttujasta ei tule paperipainoa. Parhain terveisin. Martin.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei kento Kyllä, tappamisaika on aina rpm. Mielestäni ftecu-salaman asennus ja nopea vaihto ovat oikein. Tiedosto vastaa moottoripyöräni vuotta ja ecujen lukumäärää. Vilkkuva ecu on kirjoitettu hyvin Kun vaihdevipua työnnetään, piiri sulkeutuu arvoon 0. Kun painan vaihtovipua, se menee seuraavaan vaihtamaan, mutta kuolema-aika on erittäin pitkä. Konfiguraatiossa ei ole mitään, jota voit muuttaa niin, että poistoaika on vähintään 1 sekunti. Muuta Quickshifter-nopeuden minimi-rpm ja se toimii, mutta kuoleman aika jatkuu. Muuta nopean muutoksen aktivoinnin viivettä, 05 ms, 10 ms, 15 ms, 20 ms ja 25 ms, mutta kuoleman aika jatkuu. Yritän muuttaa seuraavan vaihtoviiveen, mutta se ei toimi. Vain 0500 ms voidaan valita. Kun valitset toisen vaihtoehdon, ruutu muuttuu valkoiseksi. Modifioin aikakarttoja, mutta kuoleman aika jatkuu Poista ja asenna kaikki uudelleen, Stock ja ilman rajoituksia, mutta seuraa poistoaikaa. En näe mitään, mitä voisin tehdä ongelman ratkaisemiseksi. Tällä hetkellä deaktivoin nopean muutoksen. En voi jättää sitä aktivoituneeksi, koska vaihdettaessa vaihdeta perinteisellä tavalla (painettaessa kytkintä ja leikkaamalla kaasua) huomaan moottorin olevan pois päältä. Rumin ajamisen lisäksi se on vaarallista. Anteeksi kuvaus ja arvostan ymmärrystä, koska käytän online-kääntäjää. Toivon, että voisin ratkaista ongelman niin, että muuttujasta ei tule paperipainoa. Parhain terveisin. Martin.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Kento - Jason. Anteeksi haitoista, mutta en pystynyt ratkaisemaan ongelmaani. Ystävällisin terveisin

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Rakas Kento - Jason. Kirjoitan sinulle kertoakseni, että tein tuotteen asennuksen uudelleen. Tarkista kaikki liittimet ja vikaa ei löydy. Oletan, etten luota siihen, että kyse on ohjelmistojen yhteensopimattomuudesta. Haluaisin kuulla sinut yrittämättä muuttaa asennusohjelmaa. Latasin 2018 MT07-tiedoston B34-8591A-00 (PHL) tiedostonhallinnasta. Tämä tiedosto vastaa versiota Philipinasista. Moottoripyöräni on Japanista. Moottoripyörääni vastaavaa tiedostoa ei ole heidän luettelossaan. Pyydän teitä ilmoittamaan minulle ladattavan tiedoston tai voitko lähettää minulle ilmoitetun tiedoston. Jos tätä tiedostoa ei ole, haluaisin lähettää sinulle tuotteen ja palauttaa rahat. Muista, että moottoripyöräni on peräisin japanista. joiden numero on ecu B34 - 8591A - 00 (JAP) 2018. En missään tapauksessa voi ratkaista sitä ilman yhteistyötä. Olen liittänyt ECU-tunnistekuvasi vahvistaaksesi vastaavan tiedoston. Ystävällisin terveisin

    Martin Friera

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User
  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei Martin, pystytkö tekemään videon, jotta voin nähdä ja kuulla vaihtovuoroviiveen, josta puhut. Kiitos, Jason A.

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Viestejä: 15Verified User

    Hei, minulla on täsmälleen sama ongelma tänään, ecu B34-8591A10 moottori sammuu kokonaan, vaihdettaessa, ei virhekoodia

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Toimiiko Quickshifter aiemmin oikein? Jos on, muutitko mitään ennen tämän ongelman ilmenemistä?

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei willrc Se on ratkaistu. Valitsin erilaisen tiedoston kuin ecu. Ecuani on japanilaista alkuperää. Valitsin tiedoston, joka vastaa valmistusvuotta ja -paikkaa. Valitun tiedoston numerot ja kirjaimet eivät ole samat kuin ecuini. Ftecun apu ei ollut hyvä, koska he tekivät minusta hyvät ohjauspiirit, koska se toimi, mutta se sammutti moottorin pitkään. Ongelma on ohjelmisto.

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Viestejä: 15Verified User

    Kento, asensin juuri vaihtajan, FT-palkilla, sitä ei ollut aktivoitu aiemmin. Yritin lyhentää raja-aikoja, jotka eivät muuta mitään.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Will, Mikä on ECU-osanumerosi? Mitä tiedostoa olet käyttänyt? Kiitos, Jason A.

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Viestejä: 15Verified User

    jason, ecu on B34-8591A10. En voi lähettää sinulle tiedostoa liitteenä, mutta käytän tiedostoa 2017 MT-07 - B34-8591A-10 (EU) Rajoittamaton

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Aion unohtaa kysyä, mistä vuodesta ja alueelta pyöräsi on myös? Kiitos, Jason A.

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Viestejä: 15Verified User

    2017, Ranska

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Kokeile, kokeile 3 erilaista tiedostoa minulle: 15-17 MT07 - B34-8591A-00 (EU) 2018 MT07 - B34-8591A-00 (PHL) 2018 MT07 - BU2-8591A-10 (JAP) Ota käyttöön pikanäppäin tiedostot ja yritä vilkkua ne sisään. Kerro minulle, mikä niistä toimii. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.