Supportforum

kawasaki h2

dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Inlägg: 8Verified User

hej så här är som överenskommit jag skickar ett e-postmeddelande 12/10/2019 och vi är på 16/16/2019 och till idag har jag fortfarande inget svar från dig.


kommentarer

  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Inlägg: 8Verified User
  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Inlägg: 8Verified User

    titta väl eftersom det bevisar att problemet kommer från dig tack för den avgjorda

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Klicka på ja.

  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Inlägg: 8Verified User

    detta felmeddelande visas inte längre, jag har det från det första fotot som visas hela tiden nu

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User
    redigerad December 2019

    Du har problem med hårdvaranslutning, inget initialt svar innebär att ECU inte kommunicerar tillbaka till programvaran. Kontrollera ledningsnätets ledningar.

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Om du använder bänken sele, titta försiktigt på anslutningsansidan för att se att alla fyra trådstiften skjuts in hela vägen framåt.

  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Inlägg: 8Verified User

    Jag har redan kontrollerat allt, tror du verkligen att jag kommer att återmontera hela cykeln för att kontrollera vad du berättar för mig? tar du mig för en aning? det kommer från dig och inte från min motorcykel och från ledningarna eftersom jag inte rörde någonting och jag hade det här problemet över en natt. kom på en gång måste säga stopp, du har vunnit jag släpper ditt dåliga kvalitet material. så snart som möjligt skickar jag tillbaka autoskyddet för garantin och licensen du var skyldig mig, jag ser senare, jag tackar dig inte och som många (säljare) är du den första som säljer utrustning och när denna utrustning har ett problem du inte antar bakom.

  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Inlägg: 8Verified User

    hur vill du att initieringen av min ecu ska ske när min licens inte erkänns? Jag måste vara dum? analfabet? att inte förstå?

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Som jag sa tidigare saknar du tålamod i dina svar så att vi kan hjälpa dig att felsöka dina problem och du vägrar att lyssna på förslag för att hjälpa.

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Anledningen till att din licens inte erkänns beror på att du har ett hårdvaruproblem som förhindrar korrekt kommunikation till programvaran från din ECU. Det är därför jag har sagt från början att du måste kontrollera din hårdvara noggrant. Även om du "inte har rört det sedan" när som helst ...

Denna diskussion har avslutats.