Supportforum

Det går inte att ladda ner ny fil från offentliga bilder

mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Inlägg: 40Verified User

Hej När jag försöker ladda ner en ECU-bild via filhanteraren får jag fel: Obehörig åtkomst. Jag har fäst en skärmbild


kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Händer detta bara med den här specifika filen för dig? Eller är det vilken fil du försöker ladda ner? Tack, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Inlägg: 40Verified User

    Hej Jason Jag försökte ladda ner filen för 2019 ZX10R EU Obegränsat när felet uppstod. Det verkar hända med alla ZX10 R-filer 2019. Testat med några andra nu och samma sak ...

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Inlägg: 40Verified User

    Det verkar som om jag kan ladda ner Yamaha R1-filer, men inte ZX10

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Inlägg: 40Verified User

    När jag försöker ladda ner har jag rätt USB-kabel ansluten, 6 stift för Yamaha och 4 stift för Kawasaki

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag försökte öppna varje ZX10-fil 2019 och var obegränsad och jag hade inga problem. Kan du försöka avinstallera och installera om programvaran på din dator? Tack, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Inlägg: 40Verified User

    Hej, har försökt avinstallera via Windows-kontrollpanelen, startat om maskinen, laddat ner setup.exe och kört den .. Intressant nog öppnade det programvaran utan att fråga efter mitt användar-ID eller lösenord. nedladdning av ZX10-fil samma fel: Obehörig åtkomst. ? Kommer att försöka avinstallera och ta bort Flashtune-mappen, jag har mina ecu-bilder säkerhetskopierade någon annanstans.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Inlägg: 40Verified User

    Ok, hittade fixen ... Det verkar som om det var en time-out i nätverket. Jag har använt en snabbare internetuppkoppling, 4g kontra den långsamma adsl på kontoret och det fungerade

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, glad att höra att du har ordnat det. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.