R1 Graves-fil.
garry.charles@sky.com
i R1
Hej alla. Jag uppgraderar min R1 2CR 2016 till R1 BX4 2017. Jag kommer att byta ut min Yoshimura Race Alpha 3/4 avgaser till min EU-modell 2017. Min fråga är, jag älskar Graves-blixt så mycket på min 2016 kan jag fortfarande använda (Graves Exhaust Cat Eliminator-fil 2CR-8591A-00 EU) på ett 2017 med ECU-nummer BX4-8591A-10. Tack Garry.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Tyvärr kan du inte använda en 2CR-fil med en BX4 ECU. Graves har dock en katteliminatoravgasfil för en BX4-10 ECU. Varför inte bara använda det?
Hej tack, jag såg den filen även om jag bor i England och jag märkte att Graves BX4-filen har USA i slutet. Så är det ok att använda den filen i EU.? Tack Garry.
Ja, du behöver bara se till att funktionen "US Harness Config" är inställd på FALSE. Detta beror på att tändningssekvensordningen är olika mellan marknaderna.
Åh jubel, bra det är goda nyheter. Tack för hjälpen.
Garry, fungerade det? Jag vill använda samma fil på min EU-modell men jag är rädd för att röra upp immobilisatorn.
Hej, jag köpte inte BX4 till slut, jag fick mina andra 2CR med bara 500 mil på klockan.