Tukifoorumi

yamaha r6 kilpa-elektroniikkapaketti

killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User
sisään R6

Hei, olen ostanut joitain tuotteitasi ja olen kiinnostunut pakkauksesta, mutta jo olemassa on lisävarusteita, olen kiinnostunut tietämään, kuinka hankkia kilpajohtosarja ja licecia erikseen

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sinun on otettava yhteyttä Yamaha-paikalliseen jälleenmyyjään saadaksesi YEC-kilpavaljaat, koska emme enää kokoa omia kilpajohtosarjoja. Voit ostaa Flash-lisenssin erikseen, mene vain tilillesi ja napsauta Lisenssit.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    Mutta onko olemassa erityistä kilpailulisenssiä? Ostin yhden 99dlls, onko muita?

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    tai jokin kaavio tai jotain, joka kertoo minulle, kuinka muokata alkuperäistä valjaani?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Voimme myydä sinulle Race Team -lisenssin erikseen. ($1000).

    The-johtosuunnitelma kilpailuvaljaille on saatavana Sivustomme Asiakirjat-osiossa, mutta valitettavasti emme voi tukea tätä tuotetta millään tavalla.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    Arvostan huomionne ja kuinka voin ostaa lisenssin kilpailutiimille?

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    Ostin lisenssin 250 dollarin kilpailulle vuoden 2009 r6-kilpailulle, mutta se kertoo silti linjaan, he laskuttivat minua jo nyt, kun se tulee, teinkö oston useita päiviä sitten?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu August 2019

    Voimme määrittää ominaisuuden tilillesi, jotta se voidaan linkittää seuraavaan 2008-2011 R6 -sarjaan heti, kun salamat sen. Tai voimme osoittaa sen suoraan R6: n lisenssiin. Näemme tililläsi useita kyseisen sukupolven R6 lisenssejä, joten niin kauan kuin viittauksesi pyörä on myymälässäsi ainoa sukupolvi, jonka aiot vilkkua, voimme määrittää sen tilillesi.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    määritä se tililleni

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Tehty!

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    Hinta r6 2017 sama kilpailu lisenssi?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kuten aiemmin mainitsin, $1000.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    Ok, paljon kalliimpaa, miksi se on kalliimpaa kuin edellinen, jonka ostin? Olisin kiitollinen selittäessäni, jos ostan tämän lisenssin kerralla, ja kuinka maksan?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Koska 2017+ Yamaha R6 -yksikössä on far more power and capabilities 5WaPxZ91EcMneKOlUgU. Tämä sallii koko joukon ominaisuuksia, joita aiemmin ei ollut käytettävissä tavalliselle kuluttajalle. Key Software Features • Polttoaine - Aktiivisen virityksen itsesäätyvä polttoaineen hallinta - Moodilla valittavissa olevat polttoainesäiliötaulukot • Sytytys - Sytytyskäynnistystaulukot (vaihde ja tila) - Offset-taulukot (sylinterikohtaiset ajoitusmuutokset) • Kaasu-ohjattu Kartat (vaihteiden ja moodien mukaan) - Säädettävät moottorijarrukartat (vaihteiden ja moodien mukaan) • ECU: n perusasetukset - Rev-Limiter-säätö - Muuttuva otto (avoimet ja suljetut asetukset) - Ohitettu OEM-mittausvaatimus - Muutokset kilpailuvaljaiden mukauttamiseen • Ratsastajaaput - Säädettävä nopea vaihtaja - Auto-Blip Down Shifter - Käynnistysohjaus - Pit-Road nopeudenrajoitin - Säädettävä pito-ohjaus • Data-analyysi - Täysi täydennys tarvittavista kanavista radanvarjostusta varten, mukaan lukien pito-ohjauksen parametrit - Virallisesti tuettuihin tiedonkeruulaitteisiin kuuluu AiM MXS, EVO5 ja MXL2

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Huomaa, että vuosien 2017-2019 Yamaha R6 Racing Electronics -sarjan normaalisti mukana toimitetut laitteet eivät kuulu kilpailulisenssiin. Auto-Blip-alasvaihtaja, Active Tune -ohjain ja anturi, USB Datalink-kaapeli jne. Eivät kuulu toimitukseen.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Jotta voimme tilata vuoden 2017+ kilpailulisenssin erikseen, meidän on luotava sinulle lasku, jonka voit maksaa PayPalilla.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    Täydellinen, jos minulla on PayPal-tili

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen sales@ftecu.com ja ilmoita sähköpostiviestissä, mitä haluat ostaa, ja me kootamme laskun sinulle.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    Onko Pay Pal -tilillä maksua vai eroaako kuukausien välillä, jotta voin käyttää luottokorttia?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu August 2019

    Muista, että tarvitset YEC-johtosarjan (tai spesifikaatioihimme rakennetun kilpavaljaat, mikä ei ole yksinkertainen tehtävä), jotta jotkut kilpalisenssiohjelmistot toimisivat. Kyllä, voimme perustaa laskun, jossa voit maksaa luottokortilla.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    Mitä tapahtuu, jos käytän sitä tehdasvaljaissani? epäonnistuu?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu August 2019

    Et voi mennä nopeammin kuin 50 km / h, koska Pit Lane -nopeudenrajoitin on aina päällä ja se on kytketty relelaatikkoon, jota myös ohjataan kickstand-kytkimellä ja muilla varaston komponenteilla. Katsomme kuitenkin, että jos asetat kaivokaistan nopeudenrajoitimeksi 655,35 km / h, sinun pitäisi olla OK. Tietenkin, kaivokaistan nopeudenrajoittajasi ei ole toiminnassa siinä vaiheessa ...

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    Hei Tarvitsen apua Minulla on ongelmia tämän lisenssin kanssa A699435D Yritän muuttaa ecuani ja se käskee minun maksaa sen uudestaan, kun jo maksan tämän lisenssin ecuani

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    Hän ei anna minun käyttää lisenssiäni, hän sanoo, että se kuuluu jollekin toiselle, he voisivat auttaa minua tai antaa minulle rahat takaisin, koska en voi käyttää hänen lisenssiä, jonka he ovat jo veloittaneet minulta

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Tarkoitat lisenssiä # 0B6B8787? Se on yritetty tilassa, koska salaman aikana on yhteysongelmia. Palautan sen sinulle.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    Ok on se, että Yamaha 2017, minulla on monia ongelmia tämän lisenssin kanssa, se kertoo minulle aina, että sitä ei ole kyseisen ecun suhteen ja olen jo maksanut sen

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Joo. Se on nollattu.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    Hei katso, voitko aktivoida ostamasi kilpapaketin, ota


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Se on lisätty tilillesi heti, kun salamaat yhteensopivan lisenssin, se liitetään siihen.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.