2017 FZ 09 P2138
dmahovich@gmail.com
in FZ / MT 09
Hallo ... ik flitste met mijn fiets met de onbeperkte kaart met de brandstofcommando's. Ik heb een Akro carbon / roestvrij volledig uitgeput met de AES delete. Ik krijg willekeurig een P2138-code .... Accelerator POS-sensor Spanningscorrelatie. De fiets wordt uitgeschakeld, CEL gaat aan, zet de sleutel uit en dan start de fiets en loopt prima met CEL aan. Om het even welke ideeën?
tagged:
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Nederlands
Engels
Arabisch
Chinese
Fins
Frans
Duitse
Hebreeuws
Hindi
Italiaans
Japans
Koreaans
Pools
Portugees
Russisch
Spaans
Zweeds
Comments
Ga naar de Diagnostic Code Manager in het gedeelte ECU-instellingen van uw bestand en zorg ervoor dat het vakje voor P2138 Accel Pos-sensor voltagecorrelatie niet is aangevinkt en flash het bestand vervolgens naar uw ECU.
@kento_ftecu Is dit een code die normaal gesproken moet worden uitgeschakeld?
Normaal gesproken niet, maar omdat u pc-kaarten in het bestand hebt, verschillen hun waarden van de OEM / FTECU-waarden en veroorzaken de TPS-nummers vaak dat de ECU een foutcode activeert. We zien dit vaak gebeuren bij gebruikers die pc-kaarten hebben geüpload naar een geflitst bestand.
@kento_ftecu bedankt voor de info! Zou ik aanbevelen om mijn melodie te wijzigen en de gedownloade Power Commander-kaart niet te gebruiken? Is er een FTecu-melodie die beter zou werken? Sorry als dit een nube-vraag is, haha dit is mijn eerste FTecu-getunede fiets en ik ben nog aan het leren. Nogmaals bedankt voor de hulp!
U kunt altijd het onbeperkte bestand proberen dat werkt met uw ECU-onderdeelnummer om te zien hoe dat werkt. Als u denkt dat het niet zo goed werkt als het PCV-gemigreerde bestand, kunt u altijd teruggaan.