Tukifoorumi

virhe: ei voi alustaa 2017 ECU GSXR1000

2»

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu September 2019

    OK, huomaan, että olet muokannut alkuperäisiä viestejäsi. Sinun on lähetettävä meille toinen ecu, jotta voimme katsoa sitä.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    kyllä anteeksi, kirjoitin jotain silloin kun tarkistan ymmärtääkseni tein sen väärin. voin lähettää sinulle ECU-osoitteeni osoitteessa Onko se turvallista, koska se on ulkomailla ....?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    1010N.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mitä tarkoitat "ymmärrän, että tein sen väärin"?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    yritän ensin aktivoida uuden lisenssin pikakeilausrajan vasta luetusta kartasta uudella ECU: lla ja se sai minulle virheilmoituksen .... mutta kun vilkkuin uutta ECUa pikavaihto toimii hyvin, kun tarkistan.

  • Trintaviousm@gmail.comTrintaviousm@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Myös minun salama on epäonnistunut! apua tässä?

  • Trintaviousm@gmail.comTrintaviousm@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    tämä on mitä se sanoo

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sinun on varmistettava, että Internet-yhteytesi on hyvä, eikä signaaleita tai katkeamia ole liian kaistanleveyden käytön takia. Koska Internet-yhteys katkesi salaman aikana, lisenssisi muuttui "hardfail" -tilaan, joten se on palautettu. Sinun pitäisi olla hyvä vilkkua uudelleen.

  • Trintaviousm@gmail.comTrintaviousm@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Hei takaisin, joten välkkyin taas yrittäen välähtää käyttämällä toista tuotekoodia ecu neuvoakseni ftecu-"kaveria, johon soitin ja puhuin" ja se toimi korjauksen jälkeen, jonka teit, mutta polttoainepumppuni ei aluksi, joten sanoin ruuvi se salaman vanhat tavarat takaisin siihen ja jätän sen rauhaan, ja epäonnistui jälleen sanomalla samaa asiaa! Olen aivan reitittimen vieressä, ja minulla ei ollut tätä ongelmaa ennen käsiä, kun sain ohjelmiston kiitos. Olen jumissa epäonnistuneessa tilassa

  • Trintaviousm@gmail.comTrintaviousm@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Koko sopimus on, että yritän saada laukaisunohjausyksiköt toimimaan ja hän kertoi minulle, mitä ecu-osanumeroita käytetään, ja se välähti polkupyörälle, jonka polttoainepumppuni olisi alun perin. joten ehkä voit auttaa minua myös saamaan flash-ohjelman säätöominaisuuden toimimaan käynnistyksen ohjauksena

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu September 2019

    Se, että olet aivan reitittimen vieressä, ei tarkoita, että sinulla on vakaa Internet-yhteys. Jos Internet-palveluntarjoajasi on linjalla, jota käytetään joukko ihmisiä, he voivat imeä kaistanleveyttä ja aiheuttaa yhteyden katkeamisen.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Hei, näyttää siltä, että se ei toimi. uusi ECU I Flash uudella lisenssillä sain tarkistussanoman, että pumppu ei toimi, eikä moottori käynnisty. Tosiasia on, että uusi ECU on osanumero 17K02 ja vanha ECUwas 17K00, joten yritän kirjoittaa takaisin karttaan alkuperäisenä, joka tallennettiin ensimmäisen lukemisen aikana, ja sain tämän viestin EU: n tarkkailun jälkeen:

    Joten en voi vilkkua uutta ECUa ?????? !!!!! Tarvitsetko apua

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Oletko yrittänyt uudelleen? GSX-R: t eivät ole niin hienoja tiedostovuosien suhteen. Kuitenkin, GSX-R1000 ECU: t ovat myös hiukan hiukkasia, sinun on usein kokeiltava muutaman kerran, ennen kuin ECU reagoi oikein. Kokeile myös toista USB-porttia.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    näyttää siltä, että penkkivaljaissani on viallinen + johto ..... lanka katkesi kun vapautin liitännän ECU: sta ... luulen että se oli heikko ...

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Hei, korjaan valjaat, se toimii lukemisessa, mutta silti sama virhesanoma tarkistettaessa ECU: ta ennen sen vilkkumista. Etsin erilaista tietokonetta, erilaisia USB-portteja ja muita USB-valjaita ..... edelleen sama viesti yllä ..... en tiedä mitä tehdä ...

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sinulla on edelleen ongelma laitteistosi kanssa. Et ole vielä kommunikoimassa ECU: n kanssa. Siirry kohtaan Ohje> Testiliitäntä> Tulot. Älä kiinnitä huomiota värillisiin pisteisiin, kiinnitä huomiota suluissa olevaan numeroon. Kun virta on katkaistu ja virta on päällä, ilmoita, mitkä numerot näkyvät. Vain tulot, älä yritä muuta testiä.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    HI, virtalähteen ollessa päällä: (26) & (36) virtalähteen ollessa kytkettynä pistorasiaan: (0)

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Käytän GSXR Stock -akkua

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Yritän toisen kerran ja nyt minulla on vain (36) virta päällä

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Yritä kirjoittaa ecu-osanumeroa vastaava varastotiedosto takaisin ecuun.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Uusi ACU on 32920 K 02 Tämä on sama viesti ja saan saman viestin Tila: Virhe luettaessa lisenssiä ja sama virheilmoitus minkä tahansa muun kartan kanssa tiedostot (yritän 17KG2) ja myös vanhalla ECUand samalla virheilmoituksella

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sinulla on edelleen laitteisto-ongelma, joka estää kommunikoinnin ECU: n ja palvelimen kanssa. Tarkista kaikki johtoliitännät huolellisesti.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Vaihdan USB-valjaat tarkistaakseni, minulla on sama ongelma. on tarkistettava vain toisella ECU / penkki valjailla. se sanoo ecu-lisenssin lukittu.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Järjestelmämme osoittaa, että lisensseissäsi ei ole mitään vikaa. Voitko lähettää kuvakaappauksen virheilmoituksesta?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    hei taas, joten nyt kun minulla on lil enemmän aikaa kilpailun jälkeen (3 monta :)), tein joitain tarkistuksia. Joten testin kahdella USB-valjaallani ja myös penkkivaljaillani ja pyörävaljaissani: sama tulos, kahdella ECU: lla voin lukea niitä, mutta yritän kirjoittaa aina siihen, sain "tarkistaa ECU", sitten viesti Virhe: ECU lukittu ja ne eivät toimi polkupyörällä (saivat tarkistusviestin kojelautaan, pumppu ja pyörä yrittävät käynnistyä, mutta se ei halkeile), ja kun yritän hyvää ECU: ta, kaikki toimii hyvin. Olen valmis lähettämään ne ecu UPS: n kautta sinulle, ellet ole saanut jotain uutta tapauksessani ??? Fabian

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User


    Lisäksi tiedän, että Josh antoi minulle kaksi kilpailujoukkuepaketin testiä ja käyttöä Bol d'or -kisaan, mutta miksi se sanoo "käyttämätön"? mitä minun on tehtävä?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    UP?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.