Tukifoorumi

Lisenssin myöntäminen 92856FFB

bayronvalladares@yahoo.combayronvalladares@yahoo.com Viestejä: 7Verified User

lisenssinumero 92856FFB, en voi vilkaista MT-09 2018 -laitettani. bayromvalladares@yahoo.com @jason@ftecu.com

Kommentit

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

Hei, Kyllä, minun piti nollata lisenssi. Yritä vilkkua uudelleen ja avioitua uudelleen. Kiitos, Jason A.

• bayronvalladares@yahoo.combayronvalladares@yahoo.com Viestejä: 7Verified User

Se ei toimi odotetulla tavalla, annan saman virheen.

Hei, tila näyttää joko virran menetystä tai Internet-katkeamista vilkkumisen aikana. Minun piti nollata lisenssi uudelleen. Varmista, että sinulla on vakaa Internet-yhteys ja virtalähde, ja yritä sitten uudelleen. Kiitos, Jason A.

• bayronvalladares@yahoo.combayronvalladares@yahoo.com Viestejä: 7Verified User

Hei @jason@ftecu.com, anteeksi, virhe jatkuu, en tiedä mikä syy on, yritän tehdä sen kuten ensimmäisellä kerralla, mutta se ei toimi. Ongelma, joka minulla on 09: n kanssa, on tukossa, koska vilkasin ecua, joten halusin palata tehdasasetuksiin.

Hei, kyllä, näen, että sinulla on sama ongelma yhä uudelleen. Epäonnistuu salama tietyllä prosenttiosuudella joka kerta? Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.