Kaksi lisenssiä kulutetaan samalla eculla
MOTOIKE
sisään ECU Licensing
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, kyllä, olen nollannut lisenssin 0CB542CD sinulle. Kiitos, Jason A.
Ongelma toistui toisessa ecussa. Huuhtelin ECU: n lisenssillä [CEF53E22]. Kun huuhtelin saman ecun uudelleen, lisenssejä [EFCBCDA8] kulutettiin enemmän. Voinko saada lisenssin takaisin?
Sen jälkeen [07482C39] käytettiin edelleen samassa ECU:ssa. Tällä yhdellä ECU:lla on [CEF53E22][EFCBCDA8][07482C39] Kolmea lisenssiä on käytetty. Onko mahdollista palauttaa?
Jos sinulta kysytään jatkuvasti lisenssiä, jokin on vialla 90%, useimmiten kyseessä on laitteistovika. Tarkista ensin laitteistosi varmistaaksesi, että se toimii oikein ja että johdot ovat kunnolla paikoillaan eivätkä katkenneet. Jos penkki vilkkuu, varmista, että virtalähde toimii. Varmista, että vilkkuut samaa tiedostoa, joka vastaa ecu-osanumeroasi. Jos vilkkuu käyttämällä tiedostoa, joka ei vastaa osanumeroasi, se voi kehottaa sinua ostamaan lisenssin ja sitten kehottelemaan sinua ostamaan uudelleen, kun vilkkuu oikea vastaava tiedosto.
Kiitos neuvosta. Viimeinen välähdys onnistui, [07482C39] kirjoitettiin onnistuneesti ja ECU toimii oikein. [CEF53E22] ja [EFCBCDA8] on korvattu, eivätkä ne ole enää saatavilla. Olisin kiitollinen, jos voisit tarkistaa lisenssini käyttötilan.
Sopii
Mitä mieltä olette tämän jutun jälkeen?
Olen tarkastellut kaikkia luettelossasi olevia lisenssejä ja aikatauluja, jolloin asiat tapahtuivat, enkä ole varma, mitä tarkalleen tapahtuu. Kun saat toisen ilmentymän, lähetä sähköpostia osoitteeseen sales@ftecu.com ja lähetä kuvakaappaus näytöllä näkyvästä viestistä, joka auttaa minua vianmäärityksessä.
Kiitos Todd. En kuitenkaan voi lähettää sinulle pyytämääsi kuvakaappausta virhenäytöstä. Tämä johtuu siitä, että vanha lisenssi [CEF53E22] ja [EFCBCDA8] korvattiin uudella lisenssillä [07482C39] ilman, että virheitä tapahtui.
Ymmärrä, tämä on seuraavan kerran, kun sinulla on ongelma, ota kuva ja lähetä se osoitteeseen sales@ftecu.com