HI lämpötila välähdyksen jälkeen?
vegasonic@gazeta.pl
GSXR -750_2009 EU, salaman jälkeen minulla on punainen valo ja HI-lämpötila. Kojelaudassa :( ... Kun luen OBD: n (TEXA) arvoja, minulla on normaalit lämpötila-arvot .. kun 95 ° C tuuletin käynnistyy ... kaikki on OK, mutta ei kojelaudalla .. onko mitään apua? Pyörän johtosarjassa paikoissa 15 ja 16 minulla on nastat ... paikka 29 on tyhjä ...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, en näe viimeaikaista vilkkuvaa historiaa tililläsi. Käytitkö toista tiliä salamaaksesi tämän ECU: n? Kiitos, Jason A.
Kyllä .. Minulla on 2 sisäistä rajapintaa;) Tili: kawasakifte @gmail.com
Hei, olen nollannut lisenssin, yritä vilkkua osaketiedoston kanssa ja katso, muuttaako se mitään sinulle. Kiitos, Jason A.
KIITTI :) !!! Lähetän varastossa pehmeää juuri nyt .. kaikki on kunnossa .. Joten ... Sinä neuvot päivittää uudelleen rajoittamaton ohjelmisto? :) MUOKKAA: Lähetän STOCK-tiedostoa muutamalla tavalla (POLTTOAINE, STP ja IGN rajoittamattomalta + hidastettu) ja minulla on HI TEMP :( .... Yritän monia yhdistelmiä STOCK- ja stil HI TEMP -laitteiden kanssa: /
Yritän monta, monta kertaa ja: Kun päivitän STOCK: lla - kaikki on kunnossa (minulla on PAIR-vika, koska poistan sen) Kun suoritan uudelleen rajoituksettomasti, minulla on >>> HI TEMP Kun suoritan uudelleen STOCK +: lla (vain) hajoamaton hidastuu (TOSI) - kaikki on kunnossa, kun päivitän STOCK + IGN: llä tai jollakin muulla muutoksella, minulla on: HI TEMP Kun suoritan uudelleen RAJOITTAMATTOMALLA pehmeällä esimerkiksi "vain käytöstä poistettu" (TOSI) - >>> HI TEMP ... Soo ..... Minulla ei ole muita ideoita .. Pystyn uudelleen varastoon ja jätän sen :( ... Voit tarkistaa mikä on vialla?