MT09 AIS-ohjaus
dragomirmnikolic@gmail.com
sisään FZ / MT 09
Minulla on 2020 MT09, enkä näe AIS-ohjauksen kenttiä FTECU-ohjelmistossa. Onko olemassa keino ohjata solenoidia eri ajo-olosuhteissa (A, STD, B)?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen
Kiillottaa
Portugalin kieli
Venäjän kieli
Espanja
Ruotsin kieli
Kommentit
Hei, AIS: n kytkeminen pois päältä häiritsisi koodia P1400 vianmäärityskoodinhallinnassa ja asentaisi sitten estolevyt moottoripyörääsi. Kiitos, Jason A.
Kiitos - kyllä, tiesin sen, mutta näyttää hieman raskaalta. On selvää, että ECU: lla on venttiilin hallinta - miksi sitä ei ole ohjelmistossa vaihtoehtona hallita? Kiitti.
Hei, miksi haluat hallita sitä, ellet käytä 5v-signaalia jonkin tyyppiselle apulaitteelle? Kiitos, Jason A.
Hei Jason, haluaisin sammuttaa takaiskutoiminnon käyttötavalla (A, B, STD), kun olosuhteet sitä edellyttävät. Olen nähnyt otoksia muista polkupyörän FTECU-ohjelmistoista (ts. R1) ja olisin voinut vannoa, että valikossa oli "Ilmaventtiili" tai vastaava. Muut virittimet ilmoittavat myös kyvystä "ottaa käyttöön / poistaa käytöstä" AIS MT-09: ssä poistamatta itse venttiiliä; En tiedä mitä ohjelmistoja he kuitenkin käyttävät. Ilmeisesti tämä kaikki on turhuutta varten - mikään ei toimi tässä ;-).
Hei, Ainoa asia, jonka tiedän tekemästä, missä annamme sinulle mahdollisuuden hallita AIS-nastasta tulevaa 5v-signaalia, olisi YXZ1000 Turbo -tiedostossamme. Voit luoda AIS-powered Boost Controllerin, mutta tekeminen siitä oli erittäin monimutkaista, eikä sitä tehdä enää pian. Se ei myöskään ole ominaisuus, jota haluamme lisätä mihinkään flash-urheilupyöräämme tällä hetkellä. Toistaiseksi se on vain mahdollisuus ottaa se käyttöön tai poistaa se käytöstä. Kiitos, Jason A.