MT09 AIS-besturing
dragomirmnikolic@gmail.com
in FZ / MT 09
Ik heb 2020 MT09 en zie geen velden voor AIS-besturing in de FTECU-software. Is er een manier om de solenoïde te bedienen voor verschillende rijmodi (A, STD, B)?
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, als u de AIS uitschakelt, wordt code P1400 in de Diagnostic Code Manager verwijderd en vervolgens worden blokkeerplaten op uw motorfiets geïnstalleerd. Bedankt, Jason A.
Bedankt - ja, dat wist ik, maar het lijkt een beetje hardhandig. Het is duidelijk dat de ECU de klep aanstuurt - waarom niet beschikbaar in de software als een optie om te bedienen? Bedankt.
Hallo, waarom zou je het willen bedienen, tenzij je het 5v-signaal gebruikt voor een soort hulpapparaat? Bedankt, Jason A.
Hallo Jason, ik zou terugslag willen uitschakelen door een bedieningsmodus (A, B, STD) wanneer de omstandigheden dit rechtvaardigen. Ik heb snapshots gezien van FTECU-software van andere fietsen (dwz R1) en ik had kunnen zweren dat er "Luchtklep" of iets dergelijks beschikbaar was in het menu. Andere tuners melden ook de mogelijkheid om AIS op MT-09 "in / uit te schakelen" zonder de klep zelf te verwijderen; Ik weet echter niet welke software ze gebruiken. Dit is natuurlijk allemaal voor ijdelheid - niets functioneel hier ;-).
Hallo, Het enige dat ik ken waar we je de mogelijkheid geven om het 5v-signaal van de AIS-pin te regelen, is in ons YXZ1000 Turbo-bestand. Je kunt een AIS-aangedreven Boost Controller maken, maar het maken van dat was buitengewoon complex en zal binnenkort niet meer gebeuren. Dat is ook geen functie die we op dit moment aan al onze flitsende sportfietsen willen toevoegen. Voorlopig is het alleen de mogelijkheid om het in of uit te schakelen. Bedankt, Jason A.