Fel obehörig ECU ... kontakta support
mail_paulkp@yahoo.com
i XSR 900
Hej när du utför en cykelsideblink på den här cykeln kunde den inte verifiera och sedan dess känner programvaran inte igen licensen på denna ecu, snälla kan du vila den här licensen CE2C1C7C
Bifogad skärmdump för licensen
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hej, jag har återställt det åt dig. Tack, Jason A.
Hej Tack Jason, kunde skriva om ecu framgångsrikt och kommer att testa cykeln på morgonen
Tack Jason, som kan blinka den ecu med sin ursprungliga licens igen .. men kämpar fortfarande med snabbväxlaren på den cykeln, har uppdaterat rekord angående växlar med detaljer
Hej, när jag försökte fixa QS-problemet på den här cykeln försökte jag tvinga en fullständig omskrivning via cykelsidans sele, men tyvärr har jag låst den här licensen igen :-( Snälla skulle du ställa om den åt mig CE2C1C7C Tack
Hej, när jag försökte fixa QS-problemet på den här cykeln försökte jag tvinga en fullständig omskrivning via cykelsidans sele, men tyvärr har jag låst den här licensen igen :-( Snälla skulle du ställa om den åt mig CE2C1C7C Tack
Paul, den licensen återställdes för dig för några veckor sedan här och visas fortfarande som oanvänd. Tack, Jason A.