Ogiltigt ECU-ID
nstephanian@hotmail.com
i H2
Hej, jag har problem med att blinka min Kawasaki H2 ECU. Jag blinkade det två gånger framgångsrikt häromdagen men nu får jag det ogiltiga ecu-meddelandet. Det ber mig skriva över men jag är rädd för att göra det eftersom jag är rädd att jag kommer att tegla ECU. I min licenshistorik står det: Fail Error: Ogiltigt ECU ID Kan du snälla hjälpa mig? Tack.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hej, vad är ditt ECU-artikelnummer? Vilken fil använder? Tack, Jason A.
Hej, ECU-artikelnumret är 21175-0987 Jag använder EU: s obegränsade fil. Vet inte varför du frågar detta. Jag kontaktades redan via e-post av en kille som heter Kent: Hej, du hade ett anslutningsproblem under flashen som fick flash-licensen att gå in i försöksstatus. Jag kommer att återställa den till jungfrulicens och du borde vara bra att gå. Du kommer att börja om, så förhoppningsvis har du filen som du försökte blinka sparad någonstans på din dator (om du gjorde någon speciell inställning). Se till att din internetanslutning är solid utan avbrott. Tack, Kent FTECU
Försöker blinka igen imorgon men nu har jag problem med flashtune-programmet. I gaskartorna när jag försöker kopiera GEAR N-kartan till GEAR 1-kartan fryser programmet. Jag försökte tio gånger men ingen framgång. Jag måste verkligen hantera kartan till alla växelkartor. Varför fryser programmet ??
Hej, du kan alltid bara öppna Gear N-kartan och markera och kopiera värdena, öppna Gear 1-kartan och markera värdena och klistra in. Du kan också skapa en karta i Excel och sedan klistra in värdena direkt på din Gear 1-karta. Tack, Jason A.
Tack för tipset!!!