Virheellinen ECU-tunnus
nstephanian@hotmail.com
sisään H2
Hei, minulla on vaikeuksia Kawasaki H2 ECU: n vilkkumisessa. Vilkkasin sitä 2 kertaa onnistuneesti toisena päivänä, mutta nyt saan virheellisen ecu-viestin. Se pyytää minua korvaamaan, mutta pelkään tehdä niin, koska pelkään, että rakennan ECU: ta. Lisenssihistoriani sanoo: Epäonnistumisvirhe: Virheellinen ECU-tunnus. Voinko auttaa minua? Kiitos.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, mikä on ECU-osanumerosi? Mitä tiedostoa käytät? Kiitos, Jason A.
Hei, ECU-osanumero on 21175-0987 Käytän EU: n rajoittamatonta tiedostoa. En tiedä miksi kysyt tätä. Kent-niminen kaveri otti minuun jo yhteyttä sähköpostitse: Hei, Sinulla oli flash-yhteyden aikana yhteysongelma, joka aiheutti flash-lisenssin siirtymisyrityksen. Palautan sen uusiin käyttöoikeuksiin ja sinun pitäisi olla hyvä mennä. Aloitat alusta, joten toivottavasti sinulla on tiedosto, jota yritit salama tallentaa, jonnekin tietokoneellesi (jos teit jotain erityistä viritystä). Varmista, että internetyhteytesi on vakaa ja ettei keskeytyksiä ole. Kiitos, Kent FTECU
Yritän vilkkua uudelleen huomenna, mutta minulla on nyt ongelmia flashtune-ohjelman kanssa. Kun yritän kopioida GEAR N -kartan GEAR 1 -karttaan kuristinkartta-kartoissa, ohjelma jumiutuu. Osallistuin 10 kertaa, mutta ei menestystä. Minun on todella selvitettävä kartta kaikkien vaihdekarttojen kanssa. Miksi ohjelma jäätyy?
Hei, voit aina vain avata Gear N -kartan ja korostaa ja kopioida arvot, avata sitten Gear 1 -kartan ja korostaa arvot ja liittää ne sitten. Voit myös tehdä kartan Excelissä ja liittää arvot suoraan Gear 1 -kartallesi. Kiitos, Jason A.
Kiitos vinkistä!!!