Ongeldige ECU-ID
nstephanian@hotmail.com
in H2
Hallo, ik heb problemen met het knipperen van mijn Kawasaki H2 ECU. Ik heb het laatst 2 keer met succes geflitst, maar nu krijg ik het ongeldige ECU-bericht. Het vraagt me om te overschrijven, maar ik ben bang om dit te doen omdat ik bang ben dat ik de ECU zal blokkeren. In mijn licentiegeschiedenis staat: Fail Error: Ongeldige ECU-ID Kunt u me alsjeblieft helpen? Bedankt.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, wat is uw ECU-onderdeelnummer? Welk bestand gebruikt u? Bedankt, Jason A.
Hallo, het ECU-onderdeelnummer is 21175-0987 Ik gebruik het onbeperkte EU-bestand. Weet niet waarom je dit vraagt. Ik werd al via e-mail gecontacteerd door iemand die Kent heette: Hallo, je had een verbindingsprobleem tijdens de flash, waardoor de flash-licentie de status probeerde te krijgen. Ik zal het resetten naar de oorspronkelijke licentie en je zou goed moeten zijn om te gaan. Je begint opnieuw, dus hopelijk heb je het bestand dat je probeerde te flashen ergens op je computer opgeslagen (als je een speciale afstemming deed). Zorg ervoor dat uw internetverbinding solide is zonder onderbrekingen. Bedankt, Kent FTECU
Zal morgen opnieuw proberen te flitsen, maar nu heb ik problemen met het flashtune-programma. Wanneer ik in de throttle-by-wire-kaarten probeer de GEAR N-kaart naar de GEAR 1-kaart te kopiëren, loopt het programma vast. Ik heb 10 keer geprobeerd, maar geen succes. Ik moet echt de kaart aan alle uitrustingskaarten zien. Waarom loopt het programma vast?
Hallo, je kunt altijd gewoon de Gear N-kaart openen en de waarden markeren en kopiëren en vervolgens de Gear 1-kaart openen en de waarden markeren en vervolgens plakken. U kunt ook een kaart in Excel maken en de waarden vervolgens rechtstreeks in uw Gear 1-kaart plakken. Bedankt, Jason A.
Bedankt voor de tip!!!