Graves Tune-tiedosto
seryphine@gmail.com
sisään R6
Minulla on 2018 r6 ja käynnissä haut 3 täynnä pakokaasun äänitiedostoa. Suoritin aktiivisen virityksen 3 kertaa tallentamalla / lataamalla pyörälleni tehdyt muutokset. Se käy jatkuvasti tyhjäkäynnillä välillä 2-2500 rpm. Haudatiedostot sulkevat sinut näkemästä polttoainetaulukoita ja mitä ei. Mietin vain, onko tyhjäkäyntinopeus miten se on asetettu? Vai onko jotain väärin ja minun täytyy jahdata haamu?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Et voi tehdä muutoksia Graves-tiedostoon, koska se on lukittu. Jos viitat tietokannasta olevaan Graves-tiedostoon, aktiivinen viritys ei voi tehdä muutoksia polttoainetaulukoihin, koska AT-ominaisuus on todennäköisesti poistettu käytöstä.
AT-ominaisuus on käytössä ja toimii. Mietin enemmän, miksi joutokäyntinopeus on 2000 rpm hautotiedostossa, kun varastossa ja rajoittamaton tiedosto oli noin 1500–2000 rpm?
Hei, Graves-tiedosto asennetaan juuri näin, en ole varma, miksi se on sellainen, koska en tehnyt tiedostoa. Ehdotan, että kokeilet Rajoittamaton tiedosto, jossa voit muuttaa sen manuaalisesti, jos haluat toisen käyttämättömän RPM: n. Kiitos, Jason A.
Luulen vain, että halusin vain varmistaa, että tiedosto tyhjäkäynnillä 2k muillekin, eikä se ole jotain outoa. Arvostan vastauksia!