Tukifoorumi

R3 reflash kit

stevekozicki@heningertoyota.comstevekozicki@heningertoyota.com Viestejä: 2Verified User
sisään R3

Hei, sain viime viikolla reflash-pakkauksen teiltä. Yritän asentaa sen sekä pyörässäni että pakkauksessani on molemmat naarasliitin. Sain sinulta 4-pin tyypin 6 sarjan. Pyöräni on 15 R3. En voi ladata ohjeita, koska se antaa minulle virheen: Olet saavuttanut asiakirjarajasi, ota yhteyttä tukeen. Haluan nähdä, puuttuuko jotain asennuksen yhteydessä. Ainoa toinen pakki, jonka olen saanut sinulta, oli 15 R1-malliini. Kiitos

Kommentit

• stevekozicki@heningertoyota.comstevekozicki@heningertoyota.com Viestejä: 2Verified User

ok - päivitys - Katsoin väärästä liitännästä r3: lla - löysin oikean katsellen youtube-videota, mutta tarvitsen silti valtuutuksen nähdäkseni r3-asiakirjan ja lisenssin r3-ecuun. Laatikossa ei tullut lisenssikoodin tyhjennyskorttia, kuten r1-reflash-pakki teki. En tiedä, oletko vaihtanut prosessia nyt. Myös ftecu-virityspakettini on juuttunut lastaukseen 30 minuutiksi. Käytin tätä kannettavaa tietokonetta aiemmin r1: lläni ja viritysohjelmasi ohjelmassa.

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

Hei, olin poissa toimistosta muutaman viikon täällä ja näyttää siltä, ettei kukaan palannut sinuun täällä, kun olin poissa. Onko ongelmasi nyt ratkaistu? Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.