R3 reflash kit
stevekozicki@heningertoyota.com
sisään R3
Hei, sain viime viikolla reflash-pakkauksen teiltä. Yritän asentaa sen sekä pyörässäni että pakkauksessani on molemmat naarasliitin. Sain sinulta 4-pin tyypin 6 sarjan. Pyöräni on 15 R3. En voi ladata ohjeita, koska se antaa minulle virheen: Olet saavuttanut asiakirjarajasi, ota yhteyttä tukeen. Haluan nähdä, puuttuuko jotain asennuksen yhteydessä. Ainoa toinen pakki, jonka olen saanut sinulta, oli 15 R1-malliini. Kiitos
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
ok - päivitys - Katsoin väärästä liitännästä r3: lla - löysin oikean katsellen youtube-videota, mutta tarvitsen silti valtuutuksen nähdäkseni r3-asiakirjan ja lisenssin r3-ecuun. Laatikossa ei tullut lisenssikoodin tyhjennyskorttia, kuten r1-reflash-pakki teki. En tiedä, oletko vaihtanut prosessia nyt. Myös ftecu-virityspakettini on juuttunut lastaukseen 30 minuutiksi. Käytin tätä kannettavaa tietokonetta aiemmin r1: lläni ja viritysohjelmasi ohjelmassa.
Hei, olin poissa toimistosta muutaman viikon täällä ja näyttää siltä, ettei kukaan palannut sinuun täällä, kun olin poissa. Onko ongelmasi nyt ratkaistu? Kiitos, Jason A.