Tukifoorumi

Onko rajoittamaton Maps plug and play -sovellus vai onko niitä muokattava?

masebright@sundt.commasebright@sundt.com Viestejä: 3Verified User
sisään ECU Maps

Minulla on 2017 YXZ1000R SS ja yritän päättää, mistä aloittaa. Minulla on täysi tyhjennys ja se on käymässä todella laihaksi, joten aioin käyttää Graves Full System-salamaa, mutta pidän joistakin YXZ: n rajoittamattoman salaman vaihtoehdoista. Onko rajoittamaton salama oikein viritetty YXZ: lle täydellä pakokaasulla vai vaatiiko se muutoksia AFR-kuvani saamiseksi oikein?

Kommentit

• kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu July 2020

Rajoittamaton tiedosto on asetettu ajoneuvolle, jolla on täydet pakokaasut, ja YXZ toimii oikein. Jos haluat saada AFR: si ehdottomasti paikallaan, tarvitaan dynoviritysistunto.

• znelwsn@gmail.comznelwsn@gmail.com Viestejä: 5Verified User

Minulla on sama kysymys 2019 gsxs1000 II -laitteestani, jossa kissa poisti ja pani puoliputken päälle, ja rajoittamaton tiedosto sai sen toimimaan melko röyhkeänä, joten palasin takaisin varastotiedostoon. Mitään ehdotuksia?

• kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

Whatexcely tarkoitatko "ajaa melko röyhelö"? Päivitimme hiljattain tiedoston. Milloin salamasit tämän?

Vain höyrystyminen korkeammalle rpm: lle ja sen todella hyppäävä, kuin se kokoo, ja salamasin sitä kuin 20 päivää sitten tai jotain sellaista

Pitäisikö minun laittaa suuren virtauksen ilmansuodatin päälle ja yrittää uudelleen?

Kuten 2. vaihde on runsaasti virtaa, pysähtyy nopeudella 80 km / h. Tapana mennä nopeammin ja stutters huono

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

Hei, Rajoittamattomat tiedostomme ovat rakennettu pyörälle, jossa on täydellinen pakojärjestelmä ja jälkimarkkinoiden ilmansuodatin. Yleensä voit käyttää sitä "plug and play" -tyylikartana. Jos kartta ei vaikuta toimivan pyörässäsi, suosittelen yrittämään muokata karttaa itse tai ostamaan mukautettu kartta yhdeltä jälleenmyyjältämme. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.