Power Commanderin polttoainekartat - liian rikas tai liian laiha
FZ07_2015@mail.com
sisään FZ / MT 07
Minulla on vaikeuksia polttoaineseoksen valintaan. Minulla on varastossa 2015 FZ-07, jossa on DNA-suodatin (ei snorkkelia ja varaston kansi). Olen kokeillut rajoittamatonta karttaa FTECU-kirjastosta ja pyörä juoksi paremmin, mutta laihaksi. Sitten kokeilin Power Commander -karttaa varastosuunnittelusta, kun snorkkeli oli vedetty ja pyörä on rikas. Onko kenelläkään muulla kuin mukautetun dyno-kartan hankkiminen onnistunut minkään polttoainekartan kanssa siellä varastossa?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Kuulet vain 2 Wheel Dynoworks Inc.:ltä ja he luovat mukautetun tiedoston, joka vastaa kaikkia $150.-asetusten määrityksiä. Kun maksu on käsitelty, he tarvitsevat vain ECU-sarjanumerosi, FTECU-tilisi rekisteröintiin käytetyn sähköpostiosoitteen ja saannin / pakokaasujen muutokset, jotka olet tehnyt pyörälle. Kun heillä on kaikki tämä, he kokoavat tiedoston ja lähettävät sen sähköpostitse.
Näyttää siltä, että puhun itselleni tässä säikeessä, mutta kaikille kiinnostuneille menin eteenpäin ja sain mukautetun sävelmän 2 Wheel Dynoworksin kautta. Power Commander -kartat olivat kunnossa. Paljon parempi kuin kalusto, mutta sillä oli parantamisen varaa. 2-pyöräinen Dynoworks teki tempun. Soitin pyörän mukavasti. Tuntuu kuin uusi kone kaikki yhdessä. Jos harkitset tätä vaihtoehtoa, valitse se. Suuri viestintä ja tuki ja sävel oli rahan arvoinen.
2WheelDynoworksin kaverit ovat mahtavia, teemme heidän kanssaan erittäin tiivistä yhteistyötä kaikkien tuotteidemme kanssa. Suosittelemme niitä myös kaikille, jotka etsivät mukautettua tiedostoa!