Miksi en voi käyttää käyttäjää tiedostojen jakamiseen, tiedoston vilkkuminen pyytää tätä jatkuvasti!
JUSTIN
sisään Bug Reports
Miksi en voi käyttää käyttäjää tiedostojen jakamiseen, tiedoston vilkkuminen pyytää tätä jatkuvasti! Dev7xlZ3VQriyfrDcEsGv7Fl
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, mitä tarkkaa käyttäjän jaettua tiedostoa yrität vilkkua ja mikä on ECU-osanumerosi? Kiitos, Jason A.
Käyttäjän jaettu tiedostonimi on: MY-2018 r1 pakottaa pakokaasu aktiivisella virityksellä ,, BX4-8591A-40 US
Hei, minkä sähköpostin alla tiedosto on lueteltu? Onko sinulla ongelma normaalissa rajoittamattomassa tiedostossa? Oletko ostanut Active Tune -sarjan? Kiitos, Jason A.
Ostin Active Tune -sarjan. Tiedosto on päivitetty useita kertoja aiemmin, ja sitä voidaan käyttää normaalisti, mutta äskettäin se päivitettiin ecuun, ja se kehottaa minua olemaan minulla ei ole oikeutta käyttää tiedostoa. Tiedoston käyttäjänimi on (neospore@gmail.com).
Jos sinulla on Active Tune -paketti, sinun tulisi käyttää vain normaalia rajoittamatonta tiedostoa, kolmannen osapuolen tiedoston käyttämiseen ei ole syytä.
Tarkoitat, että minulla ei ole oikeutta käyttää käyttäjän jaettuja tiedostoja, käytän muita tiedostoja vain saadakseni enemmän valintoja! !