פורום תמיכה

לא ניתן להבהב ECU

werkstatt@yamaha-zentrum-ribnitz.dewerkstatt@yamaha-zentrum-ribnitz.de הודעות: 5Verified User
  1. שלום, יש לנו שתי בעיות. לרוע המזל איבדנו את הכרטיס עם קוד ההפעלה של Blipper PRODUCT SN 36709868. האם אתה יכול לשלוח לנו קוד חדש?
  2. לא ניתן היה להבהב שתי יחידות בקרה. אחד ימאהה MT10 2018 B67-91A-40 ואחד ימאהה YZF-R1 2016 2CR-8591A-40. רישיונות חדשים הונפקו תמיד. למרות שכבר ניתן רישיון.
  3. אנא השב. תודה

הערות

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    הי, לא איבדת את הקוד הזה, אני רואה שהוא משמש עם R6 2017+ שהבהב לאחרונה 11/18/19. לרוב בעיות זיהוי רישיונות מתרחשות כאשר לא עוקבים אחר הנחיות תוכנה כראוי או שיש להם חומרה לקויה. אנא בדוק את כל החיבורים שלך וודא שאתה עוקב אחר הנחיות התוכנה כפי שהם מופיעים על המסך. תודה, ג'ייסון א.

  • werkstatt@yamaha-zentrum-ribnitz.dewerkstatt@yamaha-zentrum-ribnitz.de הודעות: 5Verified User

    שלום, עלי לתאר את הבעיה שלנו באופן ספציפי יותר. הייתה לנו בעיה להבהב את ה- ECU ממימאה R1, R6 ו- MT10 כבר כמה ימים. התוכנה מזהה את ה- ECU המחובר ומתחילה בהתקנה. בנקודה בה התוכנה מתחילה לכתוב את המפה ל- ECU, הודעת השגיאה "שגיאת גישה לא מורשית: נסה שוב או צור קשר עם התמיכה". מכיוון ש- ECU מוכר והכל פועל כרגיל עד להעלאתו, זה לא יכול להיות כבל החיבור, נכון ?! בדקנו גם את כל הכבלים והקודי PIN בכבל המתאם. כבר הבזקנו כמה ECUs ולכן אנו מניחים שהכל מופעל כהלכה, פלאש ECU של ימאהה MT09 עבד ללא בעיות. מה זה עדיין יכול להיות? VG מרטין

  • werkstatt@yamaha-zentrum-ribnitz.dewerkstatt@yamaha-zentrum-ribnitz.de הודעות: 5Verified User

    שלום, שמתי לב שכתבנו שני קודי הפעלה עבור בליפר ב- R6. זה לא היה בכוונה. האם תוכל לבטל שוב את הנעילה של הקוד הזה 6A999589? חברי הבזיק בטעות את הקוד השני ביחידת הבקרה. VG מרטין

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    הי כן כן תיקנתי זאת עבורך. תודה, ג'ייסון א.

היכנס או הירשם כדי להגיב.