Dynojet-sävelmät
protaper138@aol.com
sisään Model Specific
Minulla on pyöräpuolen viritin 2019 yxz1000r se -sovellukselleni ja näen vain rajoittamattoman sävelmän eikä mitään täydellisiä pakokaasuääniä varten. Suoritan täällä piakkoin täyden hmf-pakokaasun ja huomasin, että dynojetillä on viritys, jonka voin ladata, joten kysymykseni on, että tiedosto pystyä siirtymään salaman virittämiseen?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, sinun pitäisi pystyä lähettämään Power Commanderin polttoainekartta ECU-tiedostoosi. Sitten vain refluksoida ECU tällä tiedostolla. Kiitos, Jason A.
Jason, olen yrittänyt käyttää PCV: tä automaattisella virityksellä, polttoainekartta on nyt rakennettu. Olet tallentanut polttoainekartan tietokoneelle ja yrittänyt ladata polttoainekartan FTeCU: han, ja kun kytken moottorin takaisin autoon, näyttää siltä, että polttoainekarttaa ei ole muutettu, koska automaattinen viritys yrittää heti vetää 10-12%-polttoainetta.
Hei, lähetä minulle erityinen FTECU-tiedostosi ja PC-tiedostosi, ja kerron sinulle, jos se tekee muutokset oikein. Kun olet ladannut PC-polttoainekartan FTECU-tiedostoon, päivitit ECU: n oikein? Kiitos, Jason A.
Hei Jim, oletko ratkaissut tämän?